ورزشی

پیروزی شاگردان ساپینتو برابر ذوب آهن و نزدیک شدن آبی ها به صدر جدول لیگ برتر سوژه رسانه های پرتغالی شد.

به گزارش شفاف، تیم فوتبال استقلال روز گذشته توانست با یک گل از سد ذوب آهن بگذرد. اشتباه محمد قریشی در ثانیه های پایانی نتیجه این دیدار را به سود آبی های پایتخت تغییر داد و آنها را با پرسپولیس به تساوی رساند. اما برتری دیروز استقلال در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت. با حضور ساپینتو روی نیمکت در این تیم، روزنامه های مطرح پرتغالی پیگیر نتایج آبی ها هستند و به همین دلیل ابولا و اوجوگو دو نشریه مطرح پرتغالی به این موضوع اشاره کردند.

پیروزی استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ سوژه رسانه های پرتغالی شد

روزنامه اوجوگو با تیتر «استقلال ساپینتو برد و وقتی پرسپولیس» نوشت: تیم سرمربی پرتغالی با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد. استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو جمعه هفته جاری با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و به پرسپولیس در صدر جدول لیگ ایران رسید. گل به خودی قریشی در دقیقه 90 پیروزی را برای سرمربی پرتغالی دیکته کرد که از نخوردن 2 پنالتی به تیمش گلایه داشت و فصل دیگری از رابطه سخت استقلال با داوران را رقم زد.

پیروزی استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ سوژه رسانه های پرتغالی شد

روزنامه ابولا نیز از ظهور مجدد مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران در مسیر موفقیت خبر داد و تیتر «استقلال ساپینتو به مسیرهای برد بازگشت و با لیدر مساوی شد» را برای خبر خود انتخاب کرد. ابولا در ادامه نوشت: استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی جمعه هفته جاری در دیداری خارج از خانه در مرحله نهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و پرسپولیس را در صدر جدول رده بندی قرار داد. . هر دو تیم 18 امتیاز کسب کردند.

تهرانی‌های پایتخت این کشور خاورمیانه که در دور قبل در خانه مقابل فولاد به تساوی یک بر یک دست یافته بودند، با گل دقیقه 90 بازی‌های خود را از سر گرفتند. محمد قریشی در این سفر سخت به اصفهان سومین شهر بزرگ ایران در 440 کیلومتری پایتخت تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا