اجتماعی

پاپ فرانسیس: محافظت از زنان در برابر خشونت خانگی در دوران قرنطینه



رهبران كاتولیك در سراسر جهان امروز دوشنبه گفتند كه با شیوع كرونا ویروس در سراسر جهان افزایش خشونت علیه زنان در دوران قرنطینه ، جهانیان گفتند كه جامعه باید از زنان قربانی خشونت خانگی حمایت و پشتیبانی كند. استرس زده

به گزارش رویترز ، پاپ فرانسیس ، یکی از رهبران برجسته کاتولیک جهان ، از زنان شاغل در خط مقدم مبارزه با بحران اعم از پزشکان ، پرستاران ، افسران پلیس ، نگهبانان زندان و مغازه داران ستایش کرد.

وی همچنین بسیاری از زنان در خانه را که از کودکان ، افراد مسن و معلول مراقبت می کنند ، ستایش کرد.

پاپ فرانسیس گفت: “زنان گاهی قربانی خشونت خانگی هستند و فشار زیادی را در کنار هم تحمل می کنند.” ما باید برای آنها دعا کنیم تا خدا توانا شود و جامعه ما به همراه خانواده خود از آنها پشتیبانی کند.

خشونت خانگی افزایش یافته است زیرا بسیاری از کشورها در سراسر جهان محدودیت های سختی را برای افرادی که از خانه خارج می شوند برای مبارزه با تاج ویروس اعمال کرده اند.

برنامه های خشونت خانگی در سراسر ایالات متحده به طور فزاینده خواستار کمک هستند. در اسپانیا ، درخواست کمک به قربانیان خشونت خانگی در دو هفته اول قرنطینه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12.4 درصد افزایش یافته است.

پاپ فرانسیس برای همه کشورهایی که از همه گیر رنج می برند ، دعا می کند ، به ویژه کشورهایی که تلفات بیشتری از جمله ایالات متحده ، ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه دارند.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت یومیر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا