استان ها

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سراوان ۱۹ مجروح برجا گذاشت

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سراوان ۱۹ مجروح بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی خودرو تویوتا با اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر جالق به سراوان 19 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری یومیر از سیستان و بلوچستان، دکتر. فریبرز رشیدی: صبح امروز این حادثه در هفت کیلومتری جاده جالق – سراوان رخ داد و مصدومان با پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی شهرستان سراوان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن برای جلوگیری از صدمات جدی است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مردم در صورت بروز حادثه می توانند با شماره تلفن 115 تماس گرفته و از خدمات اورژانس رایگان بهره مند شوند.

وی افزود: انتقال و جابجایی اتباع خارجی غیرمجاز مشکل بزرگ سیستان و بلوچستان و یکی از عوامل مهم افزایش تصادفات جاده ای و فوتی ناشی از آن است.

رشیدی چندی پیش در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تردد اتباع بیگانه غیرمجاز و حوادث رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز قاچاقچیان تنها در یک سال گذشته هزینه های هنگفتی بالغ بر 10 میلیارد به حوزه سلامت در سیستان و بلوچستان وارد کرده است.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا