حوادث

۶ تصادف ٣١ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 3 نفر در 6 تصادف خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با یومیر، درباره جزئیات این تصادفات اظهار کرد: ساعت 2:35 بامداد امروز تصادف یک دستگاه تانکر گازوئیل به شرق به سامانه اورژانس پانزدهم اعلام شد که بلافاصله با آمبولانس پیگیری شد. به محل حادثه در اتوبان بروجرد – خرم آباد در استان لرستان اعزام شد.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از 3 دقیقه در محل حاضر شدند و بلافاصله اقدام به مداوای فردی که در جریان این حادثه مجروح شده بود، آغاز کردند.

خالدی تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: ساعت 11 و 45 دقیقه تصادف دیگری حاکی از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 به سامانه 115 اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر برگان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد گفت: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی ادامه داد: بر اساس گزارش تکنسین های اورژانس، در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند که هر پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی دیگری گفت: ساعت 12 و 54 دقیقه بامداد امروز یک مورد واژگونی خودرو پراید در سمنان، بلوار مهراب به اورژانس اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و اولین آمبولانس پس از حدود 4 دقیقه در محل حاضر شد.

خالدی گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت که همگی تحت درمان اولیه قرار گرفتند و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی همچنین از تصادف یک دستگاه مینی بوس و پیکان خبر داد و گفت: ساعت 9:30 امروز یک مورد تصادف یک دستگاه پیکان با مینی بوس در استان کردستان به اورژانس کشور اعلام شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند. در محور دیواندره – سقز اعزام شد.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه به محل حادثه رسید.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که یک نفر در محل مداوا شد و هفت نفر برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

با اشاره به تصادف دیگری که در استان زنجان در ساعت. خالدی ساعت 15.30 امروز گفت: امروز یک مورد تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پژو 415 در شهر خدابنده روستای توپقره به سامانه پانزدهم اورژانس اعلام شد.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض 2 دقیقه به محل حادثه رسید.

خالدی گفت: این حادثه هفت مصدوم داشت که همگی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس همچنین از تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس در محور کلاله در استان گلستان خبر داد و گفت: در. ساعت 2:35 امروز یک مورد تصادف بین دو دستگاه خودرو در محور کلاله، لاین جدید، تقاطع عرب بوران به سامانه 15 اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: اولین آمبولانس در مدت 5 دقیقه در محل حاضر شد و مشاهده شد دو خودروی پراید و پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده و این تصادف منجر به مصدومیت 5 نفر شد.

خالدی ادامه داد: با توجه به وضعیت سه مجروح مجبور به تکمیل مراحل درمانی در مراکز درمانی شدند که پس از انجام اقدامات اولیه انتقال داده شد. دو مجروح نیز در محل مداوا شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا