عمومی

هشدار درباره هیجان بورس

طبق آخرین اطلاعات تماس ،

سرهنگ “نعمت الله علیپور” اظهار داشت: امروز شاهد موفقیت بازار سهام در کشور هستیم تا هر روز بتواند رکورد جدید رشد را ثبت کند. یک مرجع است و طبق آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی ، این بازار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. ” . قبل از کسب مهارت و افزایش دانش ، هرگز در بازار سهام مشغول و سرمایه گذاری نکنید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بازار کالاها باید از طریق شرکت های مجاز انجام شود ، گفت: سرمایه گذاری در بازار اوراق بهادار یک فعالیت اقتصادی و تحت حمایت قانون است. “
مقامات انتظامی گفتند استفاده از افراد دیگر برای اجازه دادن به بازاریابی دیجیتال و کارتهای اعتباری در هنگام بی خبر بودن ، غیرقانونی تلقی می شود و مجرم پس از قانون استعلام کرد.
وی اظهار داشت: دریافت بورس تحصیلی از افراد دیگر و کسب سودهای کلان پدیده جدیدی در کنار اقتصاد ملی است و برخی از متخصصان از دانشمندان دیگر کتابهای دیجیتال و حتی مقالات آنها استفاده می کنند. ثابت شده است که سرمایه گذاران را گمراه می کند. “
با توجه به این نوع تبعیض که توسط افراد پوشیده از لباس سبک و آهن ساخته شده است ، کلن علیپور: “این افراد با استفاده از شناسه های جعلی و شماره های معاملاتی خود ، شهروندان را به دلیل اقدامات جعلی و وعده های دروغین تقلب می کردند.”
وی ادامه داد: پیام های تجارت لازم است و توصیه می کنیم هنگام دریافت سرمایه خود فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری خود را در نظر بگیریم.

دکمه بازگشت به بالا