عمومی

هشدار به تازه واردان بورس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر

آقای. فرهاد دژپسند ، وزیر امور اقتصادی و دارایی ، در جلسه کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی ، وضعیت موجود در بورس به دلیل نگرانی های نمایندگان از بازار بورس بررسی شد.
وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز نظرات خود را ابراز داشتند ، افزود: از آنجا که بررسی وضعیت بورس کالا موضوعی گسترده است ، تصمیم بر این شد که یک کارگروه مشترک برای رفع نگرانی های نمایندگان و پیگیری جلسات تشکیل شود. “”
وی با بیان اینکه بازار سرمایه یک بازار پر ریسک است و مردم باید با دقت سرمایه گذاری ، مطالعه و استفاده از مهارت های مشاوران در این بازار سرمایه گذاری کنند ، گفت: امیدوارم در جلسات آینده راه حل هایی وجود داشته باشد که باعث تقویت بازار سرمایه شود.
عضو کابینه دوازدهم گفت: به عنوان مثال سرمایه گذاری در بازار سرمایه ، بازاری نیست که تضمین های خاصی در آن وجود داشته باشد. “مردم باید بدانند که سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار رو به افزایش است و رو به سقوط است و سرمایه گذاران باید این روند را بپذیرند و دولت متعهد به انجام چنین کاری است.” ارتقاء پذیرش سرمایه گذاری در بورس سهام و افزایش نظارت.
آقا دژپسند به مردم توصیه کرد که در بورس سرمایه گذاری کنند ، سرمایه گذاری در بازار سرمایه نیاز به دقت زیادی دارد و افراد برای سرمایه گذاری باید صورتهای مالی شرکت را بررسی کنند یا از اطلاعات مشاوران استفاده کنند.
وی گفت: برای سرمایه گذاری در بورس کالا به عنوان مثال مردم باید بازار آتی ، بازار جایگزین و ارزش جایگزینی را بدانند که شاید در این زمینه تخصص لازم را نداشته باشم. و اگر صورت های مالی شرکت خوب نیست و چشم انداز سه سال آینده خوب نیست ، سرمایه گذاران باید مراقب و ملاحظه باشند.
در پایان وزیر امور اقتصادی و دارایی توصیه کرد: دقت ، دقت ، صحت در سرمایه گذاری در بازار سهام را فراموش نکنید.

دکمه بازگشت به بالا