ورزشی

هاشمی: سنتر حریف، حاکم دو حلقه بود/ اشتباهات زیادی داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، معتقد است که شاگردانش در دفاع اشتباهات زیادی داشته‌اند.

به گزارش یومیر، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از باخت دور از انتظار شاگردانش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم «پلیتا جایا» از اندونزی، اظهار کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا اشتباهاتی د دفاع داشتیم که اصلا نباید رخ می‌داد و این اشتباهات زیاد در کارهای دفاعی باعث شد تا این بازی را از دست بدهیم، در حالی که می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: هر دو بازیکن پست پنج ما مصدومیت‌هایی داشتند، اما انتظار ما از بازیکن خارجی (جاناتان همیلتون) بیشتر بود و باید به تیم کمک ‌می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد و بازیکن پست پنج آن‌ها (جیمز دیکی) حاکم دو حلقه بازی بود و زمینه برد حریف را فراهم کرد.


بیشتر بخوانید:

                       باخت عجیب شهرداری مقابل نماینده اندونزی/ طوفان جیمز مقابل گرگانی‌ها


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تصمیم داشتیم این بازی را کنترل کرده و برای بازی سوم پر قدرت وارد زمین شویم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. طبیعتا وقتی اشتباهات زیاد می‌شود رفته رفته اعتماد به نفس هم پایین می‌آید و همین موضوعات باعث باخت ما در این بازی شد. از الآن برای بازی سوم آماده می‌شویم.

هاشمی: سنتر حریف، حاکم دو حلقه بود/ اشتباهات زیادی داشتیم

او درباره بازی فردای شهرداری گرگان مقابل تیم «هیروشیما دراگون‌فلیز» از ژاپن، اظهار کرد: با توجه به باخت امشب، بازی آینده برای ما بسیار مهم است. آنالیزهای لازم را انجام داده ‌ و می‌دهیم اما نمی‌شود آن را رسانه‌ای کرد.

هاشمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: بازیکنان من قبلا هم در شرایط سخت عکس‌العمل خوبی از خودشان نشان داده‌اند و مطمئنا فردا هم یک عملکرد خوب را از خودشان به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا