ورزشی

مشکل تیرانداز المپیکی برای اعزام به ایتالیا

سرمربی تیم ملی تراپ می‌گوید در حالی که قرار بوده تیم ملی ۱۲ و ۱۳ خرداد در یک رویداد بین‌المللی شرکت کند به دلیل صادر نشدن ویزا هنوز به ایتالیا اعزام نشده است.

به گزارش یومیر، مسابقات تیراندازی جام جهانی در رشته اهداف پروازی از ۲۱ تا ۲۵ خرداد در ایتالیا برگزار می‌شود. تیم ملی تراپ ایران قرار است برای حضور در این رویداد، مسابقات بین‌المللی و همچنین اردوی تدارکاتی راهی این کشور شود. حضور در اردو و مسابقات علاوه بر آماده سازی ملی‌پوش المپیکی جهت خرید مهمات، تهیه تفنگ و قنداق مهم خواهد بود.

محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا و بابک یگانه نفرات تیم ملی اعزامی به این مسابقات هستند که به سرمربیگری نریمان نیکخو عازم مسابقات خواهند شد.

تیراندازی ایران در المپیک پاریس چهار نماینده دارد. هانیه رستمیان در تپانچه، شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ و محمد بیرانوند در تراپ سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند.

نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ در گفت و گو با یومیر، در خصوص اعزام تیم ملی به ایتالیا اظهار کرد: برای حضور در سه مسابقه که شامل یک جام جهانی و دو جایزه بزرگ می‌شود به ایتالیا می‌رویم. این اعزام علاوه بر آماده‌سازی، جهت خرید مهمات، تفنگ و پرو قنداق نیز برای ما اهمیت دارد. البته قرار بود ما شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ خرداد در یک مسابقه شرکت کنیم که هنوز به دلیل صادر نشدن ویزا راهی این کشور نشده‌ایم. البته قطعا باید در ایتالیا مسابقات دیگری را جایگزین کنیم تا ملی‌پوان به آن آمادگی دلخواه برسند.

وی در خصوص صادر نشدن ویزای تیم ملی افزود: تاریخ درخواستی ما برای رفتن به ایتالیا ۱۰ خرداد بود اما هنوز ویزا صادر نشده است. به محض اینکه ویزا صادر شود راهی این اردو و مسابقات خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی تراپ در خصوص نفرات اعزامی به این مسابقات گفت: در این اردو علاوه بر محمد بیرانوند که سهمیه المپیک دارد دو ملی‌پوش دیگر نیز به عنوان رزرو در کنار تیم خواهند بود. بابک یگانه و محمدحسین پرورش‌نیا ملی‌پوشان جایگزین هستند که باید آنها را در سطح بالایی نگه داریم تا اگر یک درصد اتفاقی برای المپین‌مان رخ داد جایگزینی البته با بازده کمتر داشته باشیم.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا