عمومی

متوقف شدن خودروی سارقان بعد از تصادف با خودرو‌های عبوری

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی ۲۰۷ مسروقه خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۵ فشنگ جنگی کشف شد.

متوقف شدن خودروی سارقان بعد از تصادف با خودرو‌های عبوریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبدالرضا محمدی اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در محدوده خیابان­ فلاح زادگان تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی ۲۰۷ مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

­

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی ۲۰۷ چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

­

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی ۲۰۷ پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ ضمن بی توجهی به هشدار‌های ماموران به چندین خودروی عبوری آسیب وارد کرده و متوقف شد.

­

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تصادف ضمن رها کردن خودرو، برای خارج کردن شیئی از کیف خود تلاش می‌کرد که با درایت ماموران سریعا دستگیر و مشخص شد که یک قبضه سلاح کلت کمری با ۵ عدد فشنگ جنگی داخل کیف متهم بوده است.

­

سرهنگ محمدی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی ۲۰۷ آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی خود و سرقت ۲۰۷ و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

­

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا