ورزشی

لوپز: میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است/ به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم

دارنده ۹ طلای جهان و المپیک، ملقب به غول کوبایی، با بیان این که امین میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است، گفت: به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم.

میخاین لوپز، دارنده ۴ مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهان در گفت‌وگو با یومیر در حاشیه مسابقات مجارستان، درباره هدف خود از حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: هدفی جز کسب پنجمین مدال طلای المپیک ندارم. ادامه حضورم در کشتی برای کسب پنجمین طلای المپیک بود و برای رسیدن به این هدف سخت در حال تمرین هستم. امیدوارم بتوانم به هدفی که در پاریس به دنبال آن هستم برسم.

دارنده ۹ مدال طلای جهان و المپیک، افزود: رقیبان خوبی در المپیک دارم و قطعا آن‌ها نیز برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به پاریس می‌آیند. باید با یکدیگر مبارزه کنیم تا پس از آن نتیجه مشخص شود.

او درباره امین میرزازاده، سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک، گفت: او کشتی‌گیر بزرگی است و موفق شد به مدال طلای جهان برسد. قطعا کشتی‌گیری که موفق به شکست همه رقبایش می‌شود و بر سکوی اول جهان می‌ایستد شایسته احترام است. آماده هستم که با او بجنگم.

لوپز درباره راز موفقیت خود در کسب ۹ طلای جهان و المپیک و حضور در المپیک پاریس در سن ۴۰ سالگی، گفت: راز پیچیده‌ای وجود ندارد. دلیل این موفقیت‌ها چیزی جز تمرین و سخت‌کوشی نبوده است. داشتن انگیزه برای رسیدن به موفقیت دیگر فاکتور مهم برای هر ورزشکاری است.

وی درباره این که آیا پس از المپیک پاریس نیز به کشتی ادامه می‌دهد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نه دیگر ادامه نمی‌دهم!

او درباره کشتی ایران نیز گفت: کشتی ایران همیشه از قدرت‌های بزرگ دنیا بوده و قهرمانان بزرگی دارد. قطعا آن‌ها در المپیک شانس زیادی برای موفقیت دارند.

لوپز در پایان گفت: مردم ایران نیز همیشه طرفدار کشتی بوده‌اند و با همه وجود کشتی را دوست دارند. ایران کشور بزرگی است و امیدوارم در المپیک موفق باشد.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا