ورزشی

فکر نمی‌کردم به رکورد شهریار برسم

به گزارش یومیر ، دو تیم پرتغال و ایرلند شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که کریستیانو رونالدو موفق شد رکورد گلزنی علی دایی را قبل از این مسابقه برابر کند. او در دقیقه 15 ضربه پنالتی را از دست داد اما این پایان ماجرا نبود و فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 89 و 96 دو گل به ثمر رساند تا نه تنها تیمش را از شکست نجات دهد بلکه در صدر هم قرار بگیرد. از گلزنان ملی

بعد از مسابقه ، او پستی را در صفحه اینستاگرام خود با تمجید از علی دایی و رکوردش منتشر کرد و نوشت: “یکی دیگر از دلایلی که من از رسیدن به این رکورد بسیار خوشحالم این است که علی دایی در بالاترین سطح است. او استاندارد را در در این زمینه و گاهی اوقات فکر می کردم هرگز به رکورد او نخواهم رسید. “من به شهریار به خاطر داشتن چنین رکوردی به مدت طولانی تبریک می گویم و از او تشکر می کنم که به من احترام می گذارد زیرا با هر گلی که به ثمر رساندم به آن رکورد نزدیک و نزدیک شدم.”

در بخشی دیگر از پست رونالدو آمده است: “نمی توانم احساسم را با کلمات توصیف کنم! از بین تمام رکوردهایی که در طول دوران حرفه ای خود شکسته ام ، این رکورد برای من بسیار خاص است و بدون شک بخشی از ویترین افتخارات من است که به داشتن آن افتخار می کنم. اول از همه به این دلیل که هر مسابقه با پیراهن کشورم برای من بسیار خاص است و می دانم که از پرتغال دفاع می کنم و به جهان نشان می دهم مردم پرتغال کی هستند. دوم اینکه مسابقات ملی همیشه از کودکی روی من تأثیر زیادی داشته است ، اما بیشتر از همه به این دلیل است که زدن 111 گل برای پرتغال به معنای 11 تجربه مانند امشب است ، زمان وحدت جهانی و شادی برای میلیون ها شهروند پرتغالی در سراسر جهان. به ممنون پرتغال از همه هم تیمی ها و رقبایم که این سفر را فراموش نشدنی کردند تشکر می کنم. »

رونالدو گل یورو 2020 خود را پیش از سوت بازی با ایرلند دریافت کرد.

43

دکمه بازگشت به بالا