ورزشی

شرم‌آور است که در زوله کم بازی کردم/۲ سال سکوت کردم اما درد کشیدم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا قوچان نژاد ، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پک ذوله ، در پایان این فصل از مسابقات لیگ هلند ، از مربیان این تیم موضع قدرتمندی گرفت و از کمبود وقت شکایت کرد. بازی کردن

قوچان نژاد با اشاره به پایان مسابقات هلند به وب سایت “destentor” گفت: “احساس ناراحتی می کنم.” البته خوشحالم که مسابقات به پایان رسیده است. من هرگز فرصت عادلانه ای پیدا نکردم. همه توجه داشتند ، حتی الیانو و پله کلمنت که هافبک هستند ، اما فقط من آماده نبودم؟ این بسیار ناراحت کننده و ناامیدکننده است زیرا فقط مربوط به این فصل نیست و مانند سال گذشته بود.

مهاجم ایرانی زوله آیا تقصیر مربیان برای خوب بازی نکردن است؟ وی گفت: “من فکر نمی کنم این یک نمایش یک نفره باشد.” شما باید تمام اعضای کادر فنی را بررسی کنید. من همیشه نشان داده ام که می توانم برای تیم مهم باشم. در غیر این صورت ، شما برای دو فصل متوالی بهترین گلزن باشگاه نخواهید بود. اجازه دهید صادقانه باشد. این طور نبود که در مسابقات فاصله زیادی بین بازیکنان وجود داشته باشد. من هم این را نمی فهمم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک بازیکن ثابت دیده نمی شود ، گفت: “این بزرگترین مزخرفاتی است که آنها می توانند در مورد من بگویند.” آنچه من می گویم این است: همه آنها به من فرصتی دادند ، اما هرگز حتی پس از هت تریک من فرصتی ندادند. این یک مسئله کاملاً شخصی است. این شرم آور است زیرا اطمینان دارم که می توانستم بیشتر به تیم کمک کنم. فقط افراد بالای تیم (باشگاه و تیم) ترجیح می دهند این کار را نکنند.

شرم آور است که من در یک باغ وحش پایین بازی کردم / 2 سال سکوت کردم اما درد داشتم

مهاجم ایرانی از تیم زوله در پاسخ به این سوال که آیا خود را مقصر این امر می دانید؟ وی گفت: نمی توانم خودم را سرزنش کنم. من همیشه حرفه ای بوده ام. من درگیر نشدم در غیر این صورت ، هر وقت نمی توانید قاطع باشید. حتی در برابر گرونینگن من هنوز سهم زیادی داشتم.

قوچان نژاد با تأکید بر اینکه این باعث عصبانیت وی خواهد شد ، گفت: “اما این وضعیت عجیبی است زیرا احساس می کنم مرا نادیده گرفته اند و حقوقم را نقض کرده اند.” آنها گفتند ما مهاجمی نداریم. این را شنیدم اما دو بار پیاپی با 13 گل در مدت دو سال بهترین گلزن باشگاه شدم. این آمار به عنوان بازیکن تعویضی بدست آمده است ، نه به عنوان بازیکن ثابت. این فرصتی بود که مربیان از دست دادند. من همیشه توسط هواداران حمایت می شدم اما از طرف باشگاه حمایت نمی شد. این خیلی مرا آزار می دهد. من یک فرد احساسی هستم و برایم سخت است که احساس کنم بازیکن اصلی کادر فنی نیستم.

وی یادآور شد که هرگز برای حل این مشکل با کادر فنی صحبت نکرده است. قوچان نژاد گفت: من روند کار را مختل نمی کنم. به همین دلیل دو سال زبانم را در دهانم گذاشتم ، اما باید صادقانه بگویم: تقریباً هر روز در تیم زولا ماسک می زدم. من ظاهرا خوشحال بودم؛ اما من نبودم. درد داشتم

مهاجم سابق تیم ملی ایران سرانجام درباره آینده خود گفت: این فصل را فراموش می کنم و بعداً خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. درهای تیم زولا پک در حال بسته شدن است. (ممکن است سال دیگر در تیم نباشم) این بحث جدا از باشگاه و هواداران است. من همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته ام و آنها از من حمایت کرده اند اما این حمایت از سوی باشگاه صورت نگرفته است. من از این ناامیدم

دکمه بازگشت به بالا