استان ها

طنین تلاوت قاریان ایرانی در محافل انس و معرفت اهل‌ سنت در مکه+ فیلم

طنین تلاوت قاریان ایرانی در محافل انس و معرفت اهل‌ سنت در مکه+ فیلم

تلاوت قاریان کاروان قرآنی «نور» اعزامی به سرزمین وحی در محافل انس و معرفت ویژه زائران اهل‌ سنت با استقبال این گروه از هموطنانمان مواجه شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محافل انس و معرفت علاوه بر هتل‌های محل اسکان زائران اهل تشیع جمهوری اسلامی ایران که به صورت روزانه در حال برگزاری است، در هتل‌های محل اسکان زائران اهل سنت نیز برگزار می‌شود.

قاریان ایرانی که در قالب کاروان قرآنی نور به سرزمین وحی اعزام شده‌اند با حضور در جمع هموطنان اهل‌سنت کشورمان به تلاوت کلام‌الله مجید می‌پردازند و آن‌ها را به فیض می‌رسانند.

این محافل که بیشتر بر تلاوت کلا‌م‌الله مجید و تفسیر آیات قرائت‎‌شده متمرکز است، به همت معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حال برگزاری است.

در همین راستا، محفل انس و معرفت در هتل «کنکورد» که محل اسکان زائران اهل‌سنت استان‌های کرمانشاه و کردستان است، برگزار شد و در این محفل، آرش سوری، قاری ممتاز و عضو کاروان قرآنی نور، آیات 35 تا 41 سوره مبارکه «ابراهیم» را تلاوت کرد و زائران اهل‌سنت کشورمان را به فیض رساند.

در ادامه این مراسم، ماموستا صاحبی، از علمای اهل سنت نکاتی را پیرامون آیات تلاوت شده، بیان کرد و در پایان نیز سؤالاتی در خصوص آیات تلاوت شده مطرح و به تعدادی از حاضرین، جوایزی اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا