عمومی

صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شهرام کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای سرقت سرب‌های دیوار اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در کمتر از ۲ ماه به این پرونده رسیدگی شد.

وی به دستگیری سارقین و مالخرای این پرونده اشاره کرد و افزود: همچنین مدیران مرتبط با موضوع در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دادسرا احضار و برای آنها قرار تأمین صادر و منجر به محکومیت تعدادی از آنها شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این پرونده یک هزار و ۵۰۰ قطعه سرب اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه به ارزش پنج میلیارد تومان طی چهار ماه به سرقت رفته، گفت: جمعاً برای هشت نفر در این پرونده قرار جلب دادرسی صادر شد.

کرمی تاکید کرد: در پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) برای سه سارق و چهار مالخر حکم و رئیس حراست به دلیل ترک فعل و عدم نظارت منجر به سرقت قرار جلب به دادرسی صادر شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین برای مدیر بیمارستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی حکم تعلیق تعقیب به مدت یکسال صادر و رئیس بیمارستان هم منع تعقیب خورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نسبت به جرم و یا ترک فعل مماشات نمی‌کند، گفت: دستگاه قضائی با اقتدار با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد.

مدعی العموم استان کرمانشاه در پایان از ورود با اقتدار مسئولین دادسرا و به ویژه بازپرس این پرونده تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا