اجتماعی

شیرآلات سفید بهتره یا استیل

انواع شیرآلات از وسایل مهم هر خانه ای هستند که مورد استفاده تمامی اعضای خانواده قرار می گیرد. بنابراین باید مدل ها و نمونه های باکیفیت تهیه شود. به عبارت دیگر، این محصولات چندین بار در روز توسط همه افراد استفاده می شود، بنابراین دقت و توجه به نکات مهم در انتخاب شیرآلات ساختمانی و بهداشتی نه تنها به سهولت استفاده کمک می کند، بلکه به دلیل وجود آنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود. ماندگاری شد.

یکی از نکات مهم در خرید شیرآلات، انتخاب متریال، رنگ و پوشش مناسب است. به همین دلیل بسیاری از افراد بین شیرآلات سفید و شیرآلات استیل قرار دارند. بنابراین در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر یک از آنها می پردازیم تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

شیرآلات سفید

معمولا بهترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور در بین محصولات خود به شیرآلات سفید توجه ویژه ای نشان داده اند. به عبارت دیگر محصولاتی با رنگ سفید برای مدل های مختلف شیرهای دسته ای، شیرآلات چشمی و شیرآلات توکار وجود دارد. در واقع تنها تفاوت اصلی این شیرآلات با سایر مدل های رایج موجود در بازار مربوط به رنگ است که عموماً مزایا و معایب خاصی را برای این محصولات به همراه دارد. به همین دلیل انتخاب و استفاده از مدل های سفید روز به روز در حال افزایش است و در جاهای بیشتری دیده می شود.

ویژگی های شیرآلات سفید

ویژگی ها یا به طور کلی مزایا و معایب شیرآلات سفید موضوعی است که آنها را نسبت به تعداد قابل توجهی از مدل های دیگر برتری داده است. بنابراین برای تعیین اینکه آیا آنها بهتر از شیرهای استیل هستند یا خیر، باید این ویژگی ها را بدانید.

مزایای شیرآلات سفید

می توان گفت ویژگی های مثبت شیرآلات سفید باعث رشد تولید و تقاضای آن در بازار ایران شده است.

  • رنگ خاص و منحصر به فرد شیرآلات سفید، انواع لکه های قطرات آب و حتی اثر انگشت را آشکار نمی کند.
  • مدل های سفید یک نوع محبوب در بین اکثر افراد است و با سلیقه های مختلف سازگار است. آنها طبیعتا این مزیت را مدیون سادگی و در عین حال منحصر به فرد بودنشان هستند.
  • شیرآلات سفید از نظر ظاهری جذابیت و زیبایی زیادی دارند که آنها را به گزینه مناسبی برای قرار دادن در هر نوع دکوراسیونی تبدیل می کند. در نتیجه امکان استفاده و تنظیم این محصولات در دو حالت مدرن و سنتی وجود خواهد داشت.
  • نحوه تمیز کردن شیرهای آب سفید بسیار آسان است. البته این مشکل به کیفیت پوشش یا آبکاری محصول نیز بستگی دارد.
  • به دلیل نشان ندادن لک و اثر انگشت، در دراز مدت ظاهری تازه و تمیز خواهند داشت. به عنوان مثال، به عنوان وسایل حمام، با وجود قرار گرفتن در معرض قطرات آب و رطوبت، از اثری ماندگار و بادوام بهره می برند.

البته ارائه این مزایا توسط شیرآلات سفید تا حد زیادی به جنس بدنه و ساختار آنها بستگی دارد. در این راستا محصولات ساخته شده از آلیاژ برنج نسبت به مدل های دیگر از جمله چینی و پلاستیک بهتر بوده و طبیعتا ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

معایب شیرآلات سفید

در کل اگر برای خرید شیرآلات سفید به سراغ بهترین شیرآلات ایرانی بروید معایب قابل توجهی نخواهد داشت اما در کل بهتر است به این موارد توجه کنید:

  • برای داشتن شیرهای سفید با ماندگاری طولانی، فقط باید مواد باکیفیت مانند آلیاژ برنج انتخاب شود. در غیر این صورت با انتخاب چینی هیچ تضمینی برای دوام و مقاومت شیر ​​وجود نخواهد داشت.
  • در چند مورد و مدل، قیمت شیرآلات سفید کمی بالاتر از شیرهای کرومی است.

در نتیجه می توان گفت که بیشتر مزایا و معایب شیر سفید به نوع محصول و سازنده آن بستگی دارد.

شیرآلات استیل

انواع یراق آلات فولادی از محصولات پرطرفدار در بازار محسوب می شوند و به همین دلیل در بسیاری از خانه ها به عنوان یراق آلات سینک، یراق آلات توالت، لوازم حمام و ماشین ظرفشویی یافت می شوند. رنگ این محصولات مانند نقره ای یا کروم است و این مشکل مزایا و معایب زیادی را در مورد استفاده از آنها ایجاد کرده است. طرفداران شیرآلات توکار معمولا از این نوع رنگ برای شیرآلات مسکونی خود استفاده می کنند. برای آشنایی با بهترین تولیدکنندگان شیرآلات توکار مقاله بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران را حتما مطالعه کنید.

ویژگی های شیرهای فولادی

یافتن مواد با کیفیت و انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات گاهی مشکل پیچیده ای است که با کسب اطلاعات در مورد مشخصات هر مدل آسانتر می شود. با توجه به این نکته، مزایا و معایب شیرآلات فولادی از نکات مهم در انتخاب است.

مزایای شیرهای فولادی

  • شیرآلات استیل جلوه و ظاهر نسبتا ساده ای دارند که باعث برتری آن ها نسبت به سایر مواد، رنگ ها و مدل ها برای بسیاری از افراد می شود.
  • عمر و دوام این محصولات عالی و مفید خواهد بود، اما نباید توجه به نقش کیفیت و برند سازنده را فراموش کرد.
  • با دانستن نحوه تمیز کردن شیرآلات، می توانید آنها را به راحتی تمیز کنید.
  • تنوع ظاهری و مدل ساختاری شیرآلات فولادی چشمگیر است.

شایان ذکر است که هر یک از مزایای این محصول به کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

معایب شیرآلات فولادی

دانستن معایب محصولات مختلف از جمله شیرآلات استیل شرط حکمت است و آگاهی از این موضوع حتی در انتخاب و خرید بهترین شیرآلات ایرانی نیز صدق می کند.

  • برای خرید شیرآلات استیل باید مواد مناسب مانند فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید تا کیفیت لازم را به محصول بدهد.
  • در برخی مدل ها قیمت شیرهای استیل بالاست.

شیرآلات سفید بهتر است یا فولادی؟

در نهایت با بررسی مشخصات هر یک از مدل ها متوجه می شوید که تفاوت اصلی آنها در ظاهر و قیمت است. به عبارت دیگر انواع شیرآلات سفید به دلیل نوع و رنگ خاص خود به دور از لکه و آلودگی هستند اما در مورد شیرآلات استیل اینگونه نیست و نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند. همچنین برای بسیاری از سلیقه ها شیرهای سفید زیباتر هستند اما انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شخصی دارد. علاوه بر این عوامل، قیمت شیرآلات سفید در برخی مدل ها و در برخی مدل ها بر روی شیرآلات استیل بالاتر خواهد بود. در نتیجه با آگاهی از اولویت ها و در نظر گرفتن نکات مطرح شده، می توانید شخصاً در مورد بهترین هر کدام تصمیم بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا