بین الملل

ستاد کل نیروهای مسلح سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامیداشت

در بیانیه ای اعلام شد؛

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای فرا رسیدن 5 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به آزادگان دلاور و خانواده های صبور آنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای فرا رسیدن 5 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. مبارزان دلیر آزادی و خانواده های صبور آنها در این مناسبت.

در این بیانیه آمده است: حوادث و حوادث هشت سال دفاع مقدس ملت ایران حاوی نکات آموزنده و الهام بخش برای همیشه این کشور است، از جمله بیست و ششم مردادماه سالروز ورود آزادگان فیض است. دفتر طلایی دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی خود دو برابر گذشت و حتی در اسارت هم دست از تلاش برنداشتند و سفیران آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) شدند. و ملت بزرگ ایران پس از سال ها زندگی در شرایط طاقت فرسا اردوگاه های وحشتناک رژیم بعث، طعم شیرینی به یاد ماندنی را در این روز بزرگ چشیدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز کشور عزیزمان به برکت فداکاری ها و جانفشانی های جوانان کشور در هشت سال دفاع مقدس به اوج خودباوری و خوداتکایی در ابعاد مختلف رسیده است. دفاع و آرمان ها و پیام الهی انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته و منشأ تحولات عظیم بیداری و روشنگری در جهان اسلام و حتی کشورهای غربی شده است.

در این بیانیه در نهایت با تعظیم بنیانگذار محترم جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بویژه آزادگان سرافراز و تاکید بر تلاش نهادها و سازمان های مسئول در پاسخ به نیازها و توقعات این بزرگواران و برافراشتن پرچم مقاومت و پایداری در جامعه نیز اشاره شده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مؤید واقعی این ادعاست که استقلال عزت، اقتدار و ظرفیت در ایران اسلامی امروز در برابر هجوم تحریم ها، توطئه ها و شرارت های نظام سلطه و جبهه استکبار است. ثمره مقاومت و آزادی ملت سرافراز است که با رهبری حکیمانه، هوشیار و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به دست آمد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا