عمومی

روزنوشت شنبه ۸ تا پنجشنبه ۱۳ خردادماه

ناگهان جو انتخابات گرم شد و جو در باشگاه و توییتر با انواع پیش بینی های خوش بینانه پر شد و معتقد بود شورای نگهبان در مورد آقای تجدید نظر می کند. اقتدار لاریجانی و پزشکان.

در رم آبرآنلاین من در آقای حضور داشتم مهاجری به سرپرستی محمد از ظهر و همه ساعت 4 صبح منتظر جلسه شورای نگهبان بودند ، اما من خوش بین نبودم ، بعید می دانم چینش صحنه تغییر کند.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

32 سال پیش شاهد حضور میلیونها نفر در مراسم تشییع جنازه رهبر فقید انقلاب بودیم. امروز نیز آیت الله خامنه ای را بدون روتوش دیدیم. ما این تصویر را برای امام هم داشتیم. من در اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس دیدم که وی وارد عمل شد. قربان خامنه ای نیز برای احیای تمدن اسلامی و قدرت ایران ، نگران یک ایران قدرتمند است. شورای نگهبان وظیفه محافظت از قانون اساسی را دارد و نه تنها حافظ شرع و اسلام است. به نظر می رسد شورای نگهبان دیدگاه خود را درباره جمهوری تضعیف کرده و در حال اصلاح رهبری خود است.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

فکر نمی کنم تغییری در ترکیب نامزدها ایجاد شود. ISPA در یک نظرسنجی ادعا می کند که 37٪ مردم در انتخابات شرکت می کنند. اگر این نظرسنجی ها درست باشد ، من هنوز هم فکر می کنم که چینش صحنه تغییر کند و شورای نگهبان به یک عذرخواهی بسنده کند.

مگر اینکه تعداد واقعی شرکت کنندگان کمتر از 20٪ باشد. از سوی دیگر ، اظهارات مقامات قم برای مدیریت مهم است و حرکات علما و مکاتبات بین علما برای بیان عمومی آنها مهم است.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

متأسفانه ، این پیش بینی به واقعیت پیوست و شورای نگهبان در بیانیه ای ادعا کرد که گزارش موسسه مورد نظر با رد صلاحیت شخص مورد نظر نقل نشده است و رسانه ها باید از توهین به وی خودداری کنند.

به گفته یکی از محققان ، شورای نگهبان اظهار داشته است که برخی گزارش های دروغین در فضای مجازی در نظریه نهایی این شورا موثر نبوده است.

آنها به جای جبران # ظلم و # تأمین نامزدهای رد صلاحیت شده توسط مدیریت ، با # مقابله و # بدتر شدن مواجه شدند و اعلام شد که دلایل رد صلاحیت نامزدها بسیار قویتر است و وضعیت آنها بسیار بدتر از آنچه در فضای مجازی منتشر شده است [و گویا براین اساس دیگر] نیازی به # جبران خسارت نیست.

البته واکنش ها به بیانیه شورای نگهبان افزایش یافته و صدای سردبیر روزنامه جوان نیز بلند شده و ادعا می کند هیچ خسارتی ارائه نشده است.

من روز شنبه را با مصاحبه با خبرگزاری ایلنا آغاز کردم و درمورد تأثیر پرداخت بخشی از بدهی عراق برای خرید واکسن Kwax بحث کردم و ابراز امیدواری کردم که بانک تجارت عراق اقدام کند.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

از این هفته مسابقات جهانی والیبال آغاز شده است و با تماشای نمایش عالی هنر ایرانی که مردم احساس غرور و افتخار می کنند. اگرچه در دیدارهای ژاپن و روسیه شکست خوردیم ، پیروزی مقابل هلند ، کانادا و ایتالیا تحسین برانگیز بود.

روز یکشنبه ، من طبق معمول در انستیتوی امنیت اقتصادی حضور یافتم و آخرین مبحث مربوط به فرصت های سرمایه گذاری در عراق را ارائه دادیم و جلسه را با ناهار به پایان رساندیم.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

سپس من در دکتر حضور داشتم. ستاد همتیس و اظهار نظرهای من در مورد ایجاد ستاد فرماندهی ، و من یادداشت هایی در مورد آقای نوشتم. مکالمات تلویزیونی همتیس و تحویل آنها به دوستانم.

عصر یکشنبه ، همتی حدود 4 ساعت در باشگاه شهوت شرکت کرد و به س questionsالات پاسخ داد. این مسائل از باروری زنان تا باروری ابرها ، حوادث نوامبر گرفته تا سانسور در صدا و سیما ، مسائل مربوط به سیاست های پولی و مالی و بورس سهام بود.

قربان همتی تاکنون از چمدان تحصیلی و مدیریت خود و خانواده اش (همسرش) استفاده کرده و موفق بوده است ، اما باید منصف باشد و آقای را مقایسه کند. همتی با سایر نامزدها ، نه آقای هاشمی یا خاتمی.

ثانیاً ، او توانسته است بخشی از راه را به تنهایی طی کند و اکنون مأموران و ندا به کمک او آمده اند و بقیه منتظرند ببینند آیا رای وی به 30٪ برای حمایت می رسد یا خیر و این منطقی نیست.

صبح روز دوشنبه من جلسه ای با یکی از رهبران کمیسیون های صنفی داشتم و در مورد پیگیری مشکلات اعضا تبادل نظر کردیم. جالب بود که یکی از آقایان محافظان 40 ساله هاشمی با او بودند و ما بسیاری از آقایان را مرور کردیم. خاطرات خوش هاشمی.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

شب در باشگاه رومی هاوس تحت عنوان “تأثیر غیبت آقای هاشمی در اتاق انتخابات” بود که من به آن اشاره کردم عمل گرایی ، کنشگری و عقلانیت هاشمی ادعا می شد از آقای حمایت می کرد. نامزدی همتیتیس در صورت حضور وی.

صبح سه شنبه در محل اتحادیه Apex میزبان آقای افشاریان از ستاد مبارزه با پولشویی و قاچاق انسان ، علیخانی از اتاق بازرگانی و نماینده وزارت رازداری که در جلسه اتحادیه کمیسیون تجارت شرکت داشتند. من در این جلسه موارد زیر را ذکر کردم:

ما نگاه افراطی به تولید داشتیم و این برداشت منجر به فقدان شبکه تجاری شده است

ما برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده باید یک شبکه شرکتی ایجاد کنیم

سرامی عضو کمیسیون بازرگانان:

وظیفه اتاق بازرگانی حمایت از بازرگانان است

قانون ضمانت یک بار مصرف را از نمایندگی ها حذف کنید

قانون گمرک ، که تحریم هایی را که شامل بازرگانان می شود ، به رسمیت می شناسد ، باید اصلاح شود و تولید کننده کالا و بازرگان باید به طور مشترک مجازات شوند.

حمزه لو ، عضو کمیسیون بازرگانان:

مسئله ارزش افزوده برای همه صادرکنندگان بی عدالتی است. چرا باید نه درصد وجه نقد به دولت پرداخت شود و حق پرداخت به بقال با التماس ماهها و سالها پس داده شود؟

این محاصره مالی با افزایش دلار ارزش تجارت را به شدت کاهش داده است. ما باید بحث تضمین را انجام دهیم.

انحصار چهار پالایشگاه نفت باید شکسته شود. هیچ نظارتی بر صادرات این پالایشگاه ها وجود ندارد

محمد مجال ، عضو کمیسیون بازرگانی:

باید از شرکت های غیرمتخلف حمایت و موانع صادراتی برطرف شود

عضو هیئت مدیره فخاری:

ماهیت فروشندگان آسیب دیده و تبعیض بین تولید کننده و فروشنده مجاز نیست

هزینه های افترا توسط بازرگانان و همچنین هزینه اضافی به نام خودتحریمی بر عهده شما است.

خانم سعیدی ، عضو هیئت مدیره ، همچنین در ادامه جلسه نکات زیر را ذکر کرد:

فروشنده سود بانکی را برای پرداخت ارزش اضافی به بانک ها پرداخت می کند و با دریافت ارزش افزوده ، این سود بانکی از بین نمی رود.

بعد از جلسه به دکتر رفتم. عارف ، و ما در مورد مشکلات فعلی کشور و دلیل ورود او به سیستم صحبت نکردیم. او به دنبال مطالعه برای ده سال آینده است و من قول همکاری دادم.

عصر من در تمرین تیم فوتبال باشگاه کارآفرینان شرکت کردم و یک تمرین سرزنده داشتیم و در راه بازگشت در باشگاه “تجارت با عراق” حضور یافتم که این هفته توسط دوستان صادران راه اندازی شد و توضیحات فعلی وضعیت تجارت با عراق. این فضا هر دوشنبه شب برگزار می شود و فعالان این بازار می توانند با یکدیگر تبادل نظر و نظر کنند و مسئولان با حضور در آن می توانند به سوالات فعالان پاسخ دهند.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

صبح روز سه شنبه ، جلسه هماهنگی “باشگاه بینش های ارزشی کشور” با “شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی” با حضور آقای حسن زمانی ، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و نمایشگاه های بین المللی و اعضای “شورای سیاستگذاری باشگاه”.

در این جلسه به پیشنهاد آقای زمانی تفاهم نامه مشترکی در زمینه همکاری بین این باشگاه و شرکت نمایشگاه بین المللی تنظیم کرد ، از جمله: همکاری در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 ، برگزاری کنفرانس ها و رویدادهای مشترک ، برگزاری جشنواره ملی تلاش های کشور در نوامبر 1400 ، دوره های تخصصی استاندارد سازی خدمات نمایشگاه و اندازه گیری رضایت مشتری در صنعت نمایشگاه. ، بر نیاز به سازمانهایی با این اهداف در کشور تأکید کردند.

دفتر خاطرات شنبه 8 تا پنجشنبه 13 ژوئن

امروز من در مورد لزوم حضور ایران در بازسازی عراق با ایرنا مصاحبه ای انجام دادم و به فکر استفاده از منابع بلوکه شده ایران برای سرمایه گذاری در بخش مسکن عراق افتادم که بسیار منعکس شد. کمیسیون مشترک تجارت دو کشور از آن استقبال کرد و فکر کرد که امکان اجرای این ایده وجود دارد. متأسفانه رادیو فردا و شبکه های ماهواره ای مصاحبه را تحریف کردند و ادعا کردند که من تقاضا کرده ام این مبلغ برای بازسازی عراق اهدا شود ، بنابراین در اینستاگرام با انتقاد شدید و بی احترامی کاربران مواجه شدم و سعی کردم آنها را با توضیحات خودم متقاعد کنم.

من شب گذشته با دوستان لبنانی ام در هتل اسپیناس ملاقات کردم و در مورد مسائل تجاری بین عراق و لبنان صحبت کردیم و عکس یادگاری گرفتیم.

حوالی ظهر روز چهارشنبه ، پرونده را در دادگاه بین المللی دادگستری پیگیری کردم و چند دقیقه با قاضی صحبت کردم و قول دادم که آخر هفته را مطالعه و تصمیم گیری کنم. سپس جلسه ای در دفتر با مدیر یکی از شرکتهای دانش بنیان در زمینه تصفیه آب داشتم و از نتایج علمی بی نظیر این شرکت مطلع شدم. واحدهای نساجی باید بسیار کارآمد باشند و در این راستا من دو پروژه را پیشنهاد کردم که اگر توافق کنیم آنها را انجام خواهیم داد و تصمیم گرفته شد که من نیز این شرکت را در بازار عراق راهنمایی و معرفی کنم.

سپس من با رهبران جوان یک شرکت خوب دیگر که در زمینه انتقال تجربه و دانش از رهبران فعالیت می کنند ملاقات کردم و دیدگاههای انتقادی خود را در مورد سبک رهبری ایران بیان کردم و توافق کردم که این دوستان را به عنوان مشاور در این پروژه همراهی کنم.

سرانجام ، من این روز عالی فوتبال را با دوستان میتاپ به پایان رساندم و به خانه رفتم و طبق معمول ، هر شب تا دیروقت در باشگاه بودم و با ارسال چند توییت و داستان.

223227

دکمه بازگشت به بالا