عمومی

روایت خبر دزدیدن پل بزرگ تهران! 

امروز خبری در سایت همشهری آنلاین یومیر به نقل از یومیر، «دهم بهمن ماه امسال بود» که «ناصر امانی» یکی از اعضای شورای شهر تهران از سرقت عجیب پل در بزرگراه شهید همدانی خبر داد و به بیان آن پرداخت. تعجب. آدرس خبر اینجا: پل بزرگ و معروف تهران چگونه به سرقت رفت؟ | ماجرای یکی از عجیب ترین سرقت های پایتخت توسط فرمانده انتظامی تهران

این خبر به تفصیل با تحلیل های فنی و فنی دقیق و همچنین نحوه دستیابی نیروی محترم انتظامی پس از اقدامات لازم و پلیس دقیقاً در سایت یومیر منتشر شده است. ساعت 02:00 26 فوریه.
ناگفته نماند که این خبر را در تاریخ 6 بهمن در اختیار یومیر قرار دادم. تصور حقیر این است که اگر از سوی اینجانب مطرح نمی شد، حتی هشتم بهمن بر اساس همین تذکر حقیر، ممکن بود اصلاً از سوی شهر و شورای محترم شهر مطرح نمی شد! مثل قبل تا مدت ها خبری از ناپایداری پل نبود!؟ اخبار و هشدارهای اصلی من: نخبگان تهران و پل چیتگر

هر چند همیشه گفته ام که برای امنیت ایران و مردم ایران می نویسم و ​​همه کسانی که مرا می شناسند و همه کتاب ها و مقالاتم که حاضر و با رعایت این مدعا هستند شاهد آن هستند. اما در ادبیات علمی به این می گویند سرقت ادبی!

* استاد نمونه کشوری در مهندسی ساختمان، زلزله و مدیریت بحران، بنیانگذار تاب آوری و مدیریت بحران در ایران و مؤسس انجمن بزرگان شهری کشور.

دکمه بازگشت به بالا