اجتماعی

رشد ۶۰۰ درصدی کشفیات پلیس مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در استان سمنان

یومیر/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان از افزایش ۶۰۰ درصدی کشفیات پرونده‌های حوزه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در دو ماهه اول سال خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی امروز، ۱۱ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در همه حوزه‌ها و شاخص‌های تعیین شده روند رو به رشدی را در مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در همین ارتباط در ۲ ماهه نخست سال با کشف ۱۷ پرونده به ارزش بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶۰۰ درصدی را در خصوص برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی در سطح استان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه با مجاهدت و تلاش همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی و همکاری سایر پلیس‌های تخصصی و انتظامی شهرستان‌ها برخورد با افراد سودجو در حوزه معیشت مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: در بازه دو ماهه امسال تعداد ۲۴ نفر دستگیر ، ۵ خودرو توقیف و ۳ انبار غیر مجاز پلمپ شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۵۹ درصد از پرونده های مربوط به احتکار و اخلال در نظام توزیع کالا در پلیس امنیت اقتصادی به نتیجه رسیده است تاکید کرد: سعی و تلاش و همت ما بر آن است تا با قدرت در دفاع از حریم امنیت اقتصادی و معیشت هم استانی‌های عزیز با اقتدار گام برداریم و اجازه ندهیم که سوداگران و مفسدان اقتصادی برای کسب سودهای باد آورده معیشت مردم را به چالش بکشانند و به تاسی از فرمانده خود سردار رادان عهد بستیم تا آرامش خود را فدای آرامش و امنیت مردم کنیم؛ از عموم شهروندان محترم درخواست می‌کنم هر گونه اخبار و اطلاعات در این حوزه را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ و یا شماره مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا