اجتماعی

دبیر ستاد انتخابات کشور: ثبت نام 5067 نفر تا ساعت ۱۸ امروز قطعی شد

موسوی گفت: از kl. 18 امروز ، جمعه 22 در اسفند ، ثبت نام 5067 نامزد انتخابات شورای شهر به پایان رسید.

به گزارش یومیر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گزارش جامعی از ثبت انتخابات شوراها از ابتدای ثبت نام تا ساعت 13 منتشر کرد. امروز 18
موسوی گفت: از kl. 18 امروز ، جمعه 22 اسفند ، ثبت نام 5067 نامزد انتخابات شورای شهر به پایان رسید.
دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر افزود: 35٪ از افرادی که در آن ثبت نام کرده اند. 18 در روز سوم مهلت قانونی ، با استفاده از روش های الکترونیکی ، از جمله استفاده از تلفن های همراه (16٪) و رایانه های شخصی (19٪) برای ثبت نام. استفاده شده.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: 15 درصد داوطلبان در پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراها با مراجعه به دفاتر دولتی ثبت نام کردند.
موسوی گفت 50٪ ثبت نام ها در پایان روز سوم مهلت قانونی متعلق به افرادی است که به فرمانداران مراجعه کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: 91 درصد ثبت نام کنندگان در پایان روز سوم ثبت نام مرد و 9 درصد زن هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد آموزش افراد ثبت نام شده در پایان روز سوم ثبت نام در شورای شهر گفت: از این آموزش ها 2٪ فارغ التحصیل ، دیپلم ، 6.3٪ کارمند و 55.7٪ کارشناسی ، 31.6 هستند. ٪ کارشناسی ارشد ، 2.5٪ دکترا و 1.9٪. “آنها تحصیلات سمیناری دارند.

سرانجام ، دبیر ستاد انتخابات کشور مزایای ثبت نام الکترونیکی را در تمام ساعات شبانه روز ذکر کرد و با یادآوری شیوع تاج و اهمیت و ضرورت کردها می تواند با استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه های شخصی با سهولت کامل و بدون هیچ گونه هزینه ای.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا