عمومی

ورود ۷۲ کاندیدای داوطلب جدید به انتخابات شوراهای شهر استان اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت بهروز ندایی گفتن با خبرنگار آنلاین ، وی اظهار داشت: در مقایسه با دوره قبل مهمترین ثبت نام در انتخابات شورای شهر در استان مربوط به جوانان و میانسال است و فراوانی سن داوطلبان عمدتا در گروه سنی است. از 30 تا 40 سال.

وی افزود: روند ثبت نام نامزدهای ششمین دوره شورای شهر در استان اردبیل ادامه دارد و در چهارمین روز ثبت نام نامزدها شاهد شور و نشاط خاصی در شهرهای مختلف به ویژه دولت ها بودیم.

رهبر ستاد انتخابات اردبیل گفت: امروز 81 نامزد برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اقدام کردند و ثبت نام 58 نفر به پایان رسید و مابقی مراحل مختلف ثبت نام و تأیید نهایی را طی می کنند.
وی ادامه داد: در سه روز گذشته ثبت نام 111 داوطلب تأیید شده و امروز ثبت نام 58 نفر نیز تأیید شده است.

ندایی افزود: با شمارش افرادی که در چند روز گذشته برای شرکت در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند ، در مجموع 169 نفر برای رای گیری در دوره ششم شورای شهر ثبت نام کرده اند و مراحل ثبت نام تا 26 اسفند ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: “ما انتظار داریم كه داوطلبان در هنگام ثبت نام مدارك كامل را بارگذاری كنند تا دولت ها در تأیید نهایی مشكلی نداشته باشند.”

ندایی افزود: در صورت بارگذاری کامل اسناد در سیستم ، نیازی به مراجعه شخصاً به دولت ها نیست و داوطلبان می توانند سرانجام به محض دریافت پیامک از وزارت کشور ثبت نام خود را در نظر بگیرند.

وی اظهار داشت: متأسفانه طی چهار روز گذشته برخی افراد ثبت نام خود را به صورت ناقص و بدون اطلاعات كامل به اتمام رسانده اند كه این امر مسائلی را ایجاد كرده كه امیدواریم در اسرع وقت برطرف شود.

رهبر ستاد انتخابات اردبیل ادامه داد: 12 درصد ثبت نام در چهار روز گذشته انتخابات شورای شهر را زنان تشکیل می دهند که پیش بینی می شود این روند همچنان تقویت شود و در انتخابات پیش رو شاهد حضور بالای زنان خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا