استان ها

خسارت اغتشاشگران به ۴۱ مکان دولتی و مجروح شدن ۷۶ تن از نیروهای انتظامی و بسیجی در مازندران

به گزارش یومیر از مازندران، روح الله سلگی اظهار داشت: در شب های اخیر اغتشاشگران با حمله به 41 اماکن دولتی و 11 اماکن خصوصی در مازندران، آنها را تخریب و یا به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران همچنین 11 خودروی شخصی، 13 دستگاه خودروی دولتی و حاکمیتی و 2 دستگاه موتورسیکلت دولتی را تخریب و آتش زدند. علاوه بر این، در تظاهرات شب گذشته 15 تجهیزات پولیس در این ولایت از بین رفته یا آسیب دیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش دستگاه های امنیتی خارجی در تجمعات اخیر در مازندران و همچنین آسیب های ناشی از اغتشاشگران در ادارات دولتی در استان گفت: شاهد این هستیم که مردمی که به عنوان ایرانیان خائن در آن سوی مرز هستند، شهروندان آمریکایی می دانند که امروز خود را مدافع ایران می دانند و به عنوان پروژه سازان مستکبران در صدد اجرای سیاست های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند. .

سلاگی یادآور شد: شب گذشته در برخی از شهرستان های استان مازندران شاهد تخریب کرسی های دولت توسط عده ای محدود از اغتشاشگران بودیم که طبق مصوبه شورای امنیت باید از جیب اغتشاش گران غرامت پرداخته و دستگیر شوند.

معاون استاندار مازندران به حضور اغتشاشگران شب گذشته در برخی مجامع در قالب لباس فرم اشاره کرد و گفت: مدیران و برگزارکنندگان مجامع محدود در برخی نقاط استان خطوط خود را از خارج از کشور دریافت کردند و به دنبال آنها بودند. آنها از احساسات پاک با مردم کشور علوی سوء استفاده می کنند و به دنبال دفاع از حقوق این ملت نبوده و نیستند.

سلگی با بیان اینکه مردم مازندران بیش از 40 شهید مدافع حرم را برای دفاع از خاک و ناموس این کشور تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: وی افزود: امروز خانواده شهدا در غم جان باختن تک تک پسر و دختر ایرانی اند. کسانی که در ایام آتش و خون در کشور ایران نبودند و از ترس به غرب گریختند، امروز چگونه می توانند ادعای همدردی با مهسا امینی کنند؟ ما مهسا امینی را خواهر و فرزند خود می دانیم.

وی ادامه داد: در تجمعات محدود دیشب در نقاط مختلف استان شاهد ارتباط اراذل و اوباش با اغتشاشگران بودیم که نشان می دهد این تجمعات سازماندهی شده بود و سران این تجمعات توسط دستگاه های امنیتی غرب از کشور هدایت و اقدام کردند. . طبق برنامه قبلی انجام دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به تماس های برخی از چهره های ضد انقلاب ایرانی مقیم خارج اشاره کرد و گفت: مردم ایران و مازندران بدانند که این افراد دلسوز آنها نیستند و طبق قوانین آمریکا مجاز به پذیرش نیستند. شهروندان این کشور سوگند یاد کرده اند که آماده اند برای دفاع از آمریکا اسلحه به دست بگیرند.

سلاگی گفت: کسانی که مسؤول کم شدن سفره های مردم بودند دلسوز مردم ایران نیستند.

دکمه بازگشت به بالا