عمومی

تضعیف نیروهای اطلاعاتی، بازی در زمین اسرائیل

این انتقاد یک گام فراتر رفته و در بعضی مواقع پرسش جناحهای سیاسی را به پرسش افزوده و نوعی راه حل ایجاد کرده است.

اکنون برای همه روشن شده است که اسرائیل وارد جنگ علنی اما پنهانی با جمهوری اسلامی ایران شده است و از آنجا که جنگ اطلاعاتی را برنامه ریزی کرده است ، نیروهای امنیتی در خط مقدم جنگ هستند. همانطور که در دفاع مقدس ، افراد از هر طیف زندگی از رزمندگانی که حتی ممکن است با آنها اختلاف نظر سیاسی داشته باشند حمایت می کردند ، در جنگی پیچیده تر از آن ، هرگونه تضعیف روهینگیا می تواند صدمات خود را ببیند. ضعیف شده و در آسیاب های اسرائیل آب بریزید.

وقت آن نیست که شکایت کنیم. برخی از افراد س theال “گاندو” را بهانه قرار داده اند و می گویند اگر سعی می كردید به جای جاسوسی و نفوذ در امنیت نیروگاه خاصی حفظ كنید ، الان این اتفاق نمی افتاد. گاندو یک بازی سیاسی از یک جریان سیاسی رادیکال است که می تواند و باید توسط سیستم امنیتی دنبال شود. تولیدکنندگان گاندوس دقیقاً همان کاری را کردند که اکنون برخی سیاستمداران با نیروهای امنیتی انجام می دهند.

با فرض اینکه چنین انتقادی وجود دارد ، زمان آن نیست که آن را مطرح کنیم. نیروهای اطلاعاتی مطمئناً سخت ترین روزهای کاری خود را می گذرانند و دشمن نباید حواس آنها را پرت کند. طرح هر بحث واگرا در مورد بازی روی زمین ، دشمن صهیونیستی است.

دکمه بازگشت به بالا