فرهنگ و هنر

مازندران به عنوان مدل گردشگری تندرستی به دنیا معرفی می‌شود

یومیر/مازندران دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی تداوم گردشگری سلامت در مازندران را راهی برای برندسازی این استان در عرصه بین المللی دانست و گفت: مهرماه آینده که رویداد بین المللی ساری 2022 برگزار می شود، گردشگری سلامت در مازندران نیز به جهانیان معرفی خواهد شد.

به گزارش یومیر، مجید زنگویی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در چهار ماه گذشته مذاکرات رضایت بخشی با میراث فرهنگی مازندران در خصوص ظرفیت گردشگری استان داشته ایم، اظهار کرد: گردشگری بین المللی جذاب و جذاب است. گردشگری جذاب مشکل مهمی است و از اجرای آن استقبال می کنیم.

وی افزود: مازندران قابلیت های خوبی در گردشگری سلامت دارد که تاکنون اتفاق خاصی از نظر برندسازی آن رخ نداده است.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم گردشگری مازندران استفاده از فرصت ها برای رویداد ساری 2022 بود که با گروه های مختلف بین المللی گفت و گو داشتیم، یادآور شد: جزئیات این رویداد بررسی شده و با هم افزایی نهادهای بین المللی تصمیم گرفته شده تا این اتفاق در مازندران رخ دهد.

این مسئول تصریح کرد: از ظرفیت گردشگری سلامت تمامی کشورهای اسلامی برای اجرا و معرفی رویداد 2022 در عرصه بین المللی استفاده خواهیم کرد تا سرمایه گذاری های لازم انجام شود.

زنگویی تداوم گردشگری سلامت در مازندران را موجب برندسازی این استان در عرصه بین المللی دانست و گفت: از همه ظرفیت ها برای توسعه گردشگری سلامت در مازندران استفاده خواهیم کرد. تا مهرماه سال آینده رویداد بین المللی گردشگری سلامت در مازندران برگزار می شود و این موضوع به طور گسترده به دنیا معرفی می شود.

وی افزود: مازندران ضوابط و شرایط لازم را برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت دارد، هرچند برگزاری رویداد بخشی از فرآیند دستیابی به اهداف توسعه گردشگری سلامت است.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با بیان اینکه تداوم یک رویداد یکی از نکات مهم برای افزایش آگاهی مردم و جامعه است، خاطرنشان کرد: آموزش و انتقال تجربیات یکی از نکات مهم است. هدف اصلی ما در رویداد بین المللی گردشگری سلامت.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تمام فصول سال همیشه گردشگر دارد اما مکان هایی که شبیه گردشگری سلامت هستند اطلاعات کافی ندارند، گفت: متاسفانه در مازندران در حوزه گردشگری سلامت برندسازی ملی و شهری نداریم. قرار است اتفاق بیفتد، سرمایه گذاری بزرگی باید انجام شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا