اجتماعی

خزعلی: تغییر تعریف خانواده، مقدمه اضمحلال آن و نابودی نسل آینده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تبیین جایگاه خانواده و قداست آن یکی از ضروریات هویت بخشی به نسل جوان است، گفت: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه ای است. به نابودی خانواده و نابودی نسل آینده.

به گزارش یومیر، انسیه خزعلی وی در صفحه توئیتر خود با تبریک روز خانواده نوشت: در نقشه فنی کشور یکی از راهبردهای کلان فرهنگی به شرح زیر است: تبیین، تشکیل، تحکیم، تخصص و امنیت خانواده.

وی در توئیتی دیگر با بیان اینکه تبیین جایگاه خانواده و قداست آن یکی از ضروریات هویت بخشی به نسل جوان است، افزود: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده، مقدمه ای برای تخریب خانواده است. خانواده و نابودی نسل آینده».

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: برای تشکیل خانواده و تلاش برای تسهیل آن چه در بعد معنوی و هم زمینه سازی برای پیوند زوجین و چه در بعد مادی و تامین ملزومات ازدواج، از جمله تسهیلات، اشتغال و مسکن یکی از اولویت های مهم مردم و دولت مردمی است.»

خزعلی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: تحکیم خانواده با یادگیری مهارت های ارتباطی، تمرین تاب آوری، زندگی برای دیگران و با دیگران، مهربانی و گذشت و افزایش مهارت های رهبری در ارتباط موثر بین اعضای خانواده شکل می گیرد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امنیت خانواده نیز با تعریف چارچوب های اخلاقی و پایبندی اعضا به عهد و پیمان و در کنار پاکسازی جامعه از مظاهر جنسی مختص خانواده و جلوگیری از دخالت عوامل بیرونی حفظ و حراست می شود.

خزعلی: تغییر تعریف خانواده سرآغاز نابودی آن و نابودی نسل آینده است.

خزعلی: تغییر تعریف خانواده سرآغاز نابودی آن و نابودی نسل آینده است.

به گزارش یومیر، روز 25 ذی الحجه به عنوان روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا