عمومی

حمله داعش به غرب عراق ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

فرمانروای شهر حدیثه ، مابروک الجقیفی گفت: این حمله مسلحانه از 5 محور صورت گرفت که چندین ماهیگیر در سد شهر حدیثه حضور داشتند. در این حمله علاوه بر کشته شدن چهار نفر ، پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همه این ماهیگیران ساکن شهر حدیثه در استان الانبار بودند.

الجقیفی افزود که مجروحان به بیمارستانی در شهر منتقل شدند و گزارش شده که وضعیت زخمی ها به دلیل جراحات جدی در هنگام حمله در وخیم است.

نیروهای مسلح قبیله ای به همراه پلیس محلی در منطقه اطراف شهر حدیثه در جستجوی عاملان این حمله خونین هستند.

حملات گروه تروریستی داعش از زمان شدت فشار ارتش آمریكا بر نیروهای مقاومت در عراق و بمباران مواضع گروه الحشدال الشعبی در ماههای اخیر با هدف تضعیف آنها ، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

یكی از نیروهای ارتش عراق چهارشنبه شب نیز توسط برخی از عناصر گروه تروریستی داعش به روستای حسن شلال در شهر داقوق در جنوب استان كرکوك در شمال عراق حمله كرد.

نیروهای امنیتی عراق به طور فزاینده ای در حال پیشبرد برنامه های امنیتی خود برای حفظ امنیت در پایتخت هستند ، به خصوص که انتخابات پارلمانی عراق قرار است در 10 اکتبر (یکشنبه ، 8 اکتبر) برگزار شود و انتظار می رود معادله برخی از جریان های سیاسی که خشونت در عراق را تشدید می کنند ، به هم بزند.

در سال 2017 ، پس از سه سال مبارزه ، عراق پیروزی خود را بر گروه تروریستی “داعش” اعلام کرد ، اما عناصر و هسته های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی از مناطق استان “دیالی ، کرکوک ، نینوا ، صلاح الدین ، ​​ال انبار و بغداد “.”

نیروهای امنیتی عراق در تلاشند تا این مناطق را به طور کامل از عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

دکمه بازگشت به بالا