حوادث

جابه جایی امن حدود ۳ میلیون مسافر نوروزی در صنعت ریلی و هوایی

توضیح اقدامات اردوگاه نوروزی ابوذر ، رئیس پلیس پیشگیری ناجا را از افزایش تعداد کشفیات در تعطیلات نوروز و مدیریت بهتر کنترل جرم توسط پلیس پیشگیری خبر داد.

به گزارش یومیر ، سردار مهدی معصوم بیگی وی اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه نوروزی ابوذر ، پلیس پیشگیری سه مأموریت مهم را برای تأمین نظم و امنیت ، جلوگیری از جرایم با اولویت سرقت و همکاری در اجرای طرح فاصله اجتماعی در اولویت قرار داده بود.

وی با بیان اینکه قرارگاه نوروز ابوذر و شش کمیته تخصصی با برنامه ریزی منسجم و هوشمندانه توانسته اند روند تأمین نظم و امنیت را در سراسر کشور هدایت کنند ، اظهار داشت: طی این مأموریت بزرگ و حساس که از اواخر اسفند ادامه داشت. تا پایان تعطیلات نوروز. وی افزود: حدود 20 هزار گشت اتومبیل ، موتورسیکلت و پیاده نظام متشکل از نیروهای پلیس ، ایست بازرسی و یگان های امدادی به منظور تأمین امنیت داخلی کشور به صورت شبانه روزی فعال هستند.

پاسخ به 900000 درخواست امداد در نوروز

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با بیان اینکه در این مدت بیش از 580 هزار نفر توسط پلیس 110 تماس گرفته اند ، گفت: با تلاش زیاد همكاران من در كلانتری ها ، تقریباً از 900 هزار نفر كمك خواسته شده است. “

حضور فعال دستیاران پلیس

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بیشتر محله ها ، مکان های تجاری ، مسکونی و اداری با همکاری خوب 700 موسسه حفاظت و مراقبت و دستیاران پلیس “تماشای محله” در سراسر کشور ، 539 گشت اتومبیل ، 845 گشت موتوری و 4370 گشت سیار و همراه با پرسنل پلیس پیشگیری افرادی بودند که در برقراری نظم و ارائه خدمات به شهروندان فعال بودند.

25٪ افزایش در دستگیری سارقان و 36٪ افزایش در جرایم خشن

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با تأکید بر اینکه همه اقدامات پیشگیری ، میدانی و بسیج همه امکانات در پیشگیری از جرم ، کشف و دستگیری متهمان تأثیر بسزایی داشته است ، اظهار داشت: در دوره گفته شده و تحت عنایت خداوند متعال ، خوب همکاری مردم و تلاشهای بی وقفه همکاران خوب من در فضا و خدمات اورژانس شاهد افزایش 24 درصدی کشفیات سرقت ، افزایش 25 درصدی دستگیری سارقان ، 40 درصدی در کشف و 36 درصدی دستگیری در جرایم خشن ، و 6 درصد کاهش سرقت ها.

حمل و نقل ایمن حدود 3 میلیون مسافر نوروزی در صنعت راه آهن و هوا

معصوم بیگی با اشاره به عملکرد موفق پلیس فرودگاه و پلیس پیشگیری ناجا در راستای تأمین نظم و امنیت در راه آهن و صنعت هوایی در ایام نوروز ، اظهار داشت: رهبران و افسران پلیس فرودگاه در روزهای ابتدایی سال جدید 100 میلیارد کالا کشف و ارز قاچاق ثابت آنها نقش موثری در کمک به رونق تولید ملی و انجام دستورات مدیر عالی داشتند.

وی ادامه داد: با همت شهدای این پلیس تخصصی بیش از 2 میلیون و 171 هزار نفر با 15 هزار و 57 مگس پرواز و بیش از 803 هزار نفر با 3400 قطار اسکلت ایمنی در ایام نوروز جابجا شده اند. “

فعالیتهای بیش از 900 ایستگاه و بازرسی در اجرای طرح فاصله اجتماعی

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر اجرای محدودیت های مربوط به بیماری کرونا ویروس قلب را از دیگر اقدامات مهم در اردوگاه نوروزی ابوذر عنوان کرد و گفت: ایستگاه های بازرسی و بازرسی های حومه ای اقدامات و خدمات ارزنده ای را برای حفظ سلامت جامعه به شهروندان ارائه کرده است.

افزایش سطح رضایت مردم از عملکرد نوروزی برای افسران پلیس

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: به منظور تأثیرگذاری اقدامات و اجرای طرح نوروزی ، تیم های نظارتی و بازرسی به طور مستمر بر عملکرد واحدهای تابعه نظارت داشتند.

وی افزود: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه نظارت عمومی 197 ، انتقادات و شکایات از مأموران پلیس و پاسگاه ها در ایام نوروز به ترتیب 49 و 92 درصد کاهش یافته است که نشانگر رضایت مردم از عملکرد خادمان خود است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، معصوم بیگی تأکید کرد اقدامات انجام شده قدرت کنترل جرایم ، کشف و تأمین امنیت بهتر در نوروز 1400 را افزایش داده و از مردم برای همکاری با پلیس تشکر می کند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا