ورزشی

بلاتکلیفی ۷ بازیکن سپاهان برای فصل جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و پس از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران این تیم در رده سوم جدول قرار گرفت. شاگردان «ژوزه مورایس» بر خلاف لیگ برتر، در جام حذفی خوب ظاهر شدند و توانستند با برتری دو بر صفر برابر مس رفسنجان در دیدار فینال پس از ۱۱ سال بار دیگر به این عنوان مهم دست یابند.

با توجه به قهرمانی سپاهان در جام حذفی این تیم باید در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برای فصل جدید شرکت کند و اولین بازی شاگردان مورایس روز ۱۶ مرداد برابر شباب الاهلی امارات خواهد بود. سپاهان در حالی باید رو در روی حریف اماراتی خود قرار گیرد که ۷ بازیکن این تیم در آستانه جدایی از جمع زردپوشان قرار دارند و هنوز تکلیفشان برای حضور در فصل جدید قطعی نیست.

رامین رضائیان بازیکن تأثیرگذار سپاهان در فصل گذشته، پس از دیدار با مس در جمع خبرنگاران اعلام کرد که آخرین بازی خود با پیراهن سپاهان را انجام داده و سال آینده در ترکیب این تیم حضور ندارد. این صحبت‌های رضائیان با واکنش مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شد و او اعلام کرد که رضائیان با سپاهان قرارداد دارد و در صورت جدایی باید مراحل قانونی را طی کند.

میلاد زکی‌پور یکی دیگر از بازیکنان سپاهان است که قراردادش با این باشگاه تمام شده و هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است و مشخص نیست که سال آینده در سپاهان باقی خواهد ماند یا خیر.

محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان که جز مهره‌های ثابت این تیم در فصل‌های اخیر بوده قراردادش با سپاهان به پایان رسیده و مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم یا هر باشگاه دیگری شود.

امید نورافکن با وجود قرارداد با باشگاه سپاهان اما این بازیکن مشمول خدمت سربازی شناخته شده و برای حضور در جمع شاگردان مورایس باید در دانشگاه ثبت کند و در غیر این صورت باید فصل آینده در یکی از باشگاه‌های نظامی توپ بزند که از آنجا که تیم ملوان در لیگ برتر حضور دارد، محتمل‌ترین گزینه برای حضور این بازیکن در لیگ برتر این باشگاه محسوب می‌شود.

محمدجواد حسین نژاد بازیکن جوانی که زیر نظر مورایس توانست بدرخشد و خود را به فوتبال ایران معرفی کند و حتی چند باری هم به اردوی تیم ملی دعوت شد. حسین نژاد با پیشنهادات داخلی و خارجی مواجه شده و هنوز تکلیف ماندن یا رفتن او از سپاهان مشخص نیست.

فرشاد احمدزاده هافبک سپاهان که در اکثر بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب این تیم حضور داشت قراردادش به پایان رسیده و با پیشنهاداتی مواجه شده و بعید است سال آینده در سپاهان بازی کند.

محمد دانشگر یکی دیگر از مدافعان تأثیرگذار در سپاهان نیز با پیشنهادات داخلی مواجه شده و احتمال دارد تا او از جمع زردپوشان جدا شود.

سپاهان برای حضور پر قدرت در رقابت‌های داخلی و آسیایی نیاز به تقویت دارد و در صورت جدایی هر کدام از آنها این تیم با مشکل مواجه خواهد شد و مدیران باشگاه سپاهان بیش از پیش باید به دنبال تقویت تیم خود باشند.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا