عمومی

با یادآوری روز کرونوس ، این طنزپرداز به یادآوری رساله دکتری دکتر پرداخت!

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1378

خدایا من زیاد بازی کردم و فکر می کنی از من شرمنده هستی. آیا می بینید از ابوحمزه ثمالی

در اوایل انتقال ، گزارش شده است که وزیر زراعت برای کار در یکی از دفاتر ارشد رفت. رئیس گفت: تمام این زمین بین قم و تهران نیست ، چرا آن را زیر کشت نمی گذاریم؟ توسط نمک منطقه گزارش شده و زمین آلوده شده است. آنها گفتند بهتر است خیار را پرورش دهید. در تمام بحث و گفتگوها درباره Corona ، من فکر می کنم اگر من به نوشتن ادامه می دهم باید از عکسها استفاده کنیم وزیر جدید امروز گفت که موج اصلی پاییز در حال آمدن است.

همانطور که شخص به پایین یک راه می افتد و چاره ای ندارد جز اینکه دست خود را به دیوار بکشد و به خدا اعتماد کند ، باید برای قدرت گرما به خدا اعتماد کرد . بله ، من فردا خواهم نوشت.

در روز تولد گل آقا امروز با همسر و دخترش تلفنی تماس گرفتم. بهترین دوستان ما شاید نسل جدید در مورد کیومرث صابری اطلاعات کمی داشته باشد. وی بنیانگذار و بنیانگذار طنز پس از انقلاب در مجله گل آقا بود. وی توسط شهید رجایی و آیت الله خامنه ای مشاوره شده بود. با این حال ، او بهترین بازی های مهمانی را انجام داد. طنزپردازان قبل و بعد از انقلاب جمع می شدند و راه را برای علوم سیاسی و فیلم هموار می کردند. در مقاله های روزنامه ها و مجله گل آقا. وی اظهار داشت ، در نبرد بین رجائی و بنی صدر ، من به ملاقات سطح بالا با رجائی رفتم. پیر بهشتی و اردبیلی ، نزاع. آقای اردبیلی این و آن. من می خواستم برای کمک و صحبت به رجایی بیایم. رجایی پای من را فشرد و به من گفت که وقتی دو قاطر من در حال جنگ بودند وارد نشویم. نگران نباشید ، همه بطری های موجود در سر شما را می شکنند. وی دانشجوی دکتری در معاینات دبیرخانه است.

خود را در صفحات کتاب ها پیدا نکنید
خود را در گرد و غبار ، در زمین های بیابانی پیدا نکنید
در دنیای شک و ریاکاری گم نشوید
به دنبال زیر ماسک خود نباشید
آنچه امروزه اتفاق می افتد این شعر یغما گلروی است.

امسال ، روز معلم تبدیل به روز تردید شده است. مادران و معلمان باید هدایایی تهیه کنند. هر دو سخت کار کردند. یادگیری آنلاین دشوار است .. سال گذشته هوا مخلوط بود. این که آیا او یک قاتل بود. برف گرفته بود. از طریق تاج مدرسه نداشتیم. بچه ها احتمالاً خوب پیش رفته اند. تا فردا

* به روش نویسنده Telegram منتشر شده است. 11 مه 2016

دکمه بازگشت به بالا