فرهنگ و هنر

“بابک خرمدین را زودهنگام قضاوت نکنید “

در پستی پس از درگذشت بابک خرمدین (کارگردان و استاد دانشگاه) ، گروهی از معلمان دانشگاه در فیلم و تئاتر گفتند: “ما از اعضای جامعه ایرانی می خواهیم که قضاوت های اولیه را خاتمه دهند و روح انسان را آرام کنند ، که دردناک ترین است. “و نفرت انگیزترین شکل جهان خاکی را ترک کرد ، کمک کن. ”

به گزارش یومیر ، در این نامه که اسامی آن توسط این خبرگزاری امضا شده است ، آمده است:

به نام خالق هستی

ما ، امضا کنندگان این متن ، به عنوان همکاران دانشگاه مرحوم آقای بیان می کنیم. بابک خرمدین اعتراض ما به انتشار اتهامات علیه او ، که باعث ایجاد تصویر منفی از او در جامعه ملتهب در برابر این فاجعه شده است.
ما به عنوان همکاران دانشگاهی او اعلام می کنیم شخصی که از بابک خرمدین می شناختیم انسانی محکم ، مودب ، متواضع ، منطقی و متعهد بود. او یک متفکر و معلمی باتجربه و بسیار محبوب بود. بنابراین ، چنین تصویری که توسط وی ساخته شده است هرگز در ذهن ما جای نخواهد گرفت.

در واقع ، بر اساس گفته های پدرش ، نمی توانیم باور کنیم که این مرد متواضع دانشگاه توهین به آزار و شکنجه و خانواده است. کسانی که او را در محیط خانواده می شناختند نیز این تصویر را رد می کنند. آیا او عشق به خانه و خانواده را رها نکرد و به وطن بازگشت. بنابراین چگونه می توان تصور کرد شخصی برای آزار و اذیت والدین خود برگردد؟

حرف ما این است که حتی اگر آنچه در مورد مرحوم خرمدین گفته می شود غیرممکن باشد ، انتشار این خبر در این شرایط هنوز زیر شأن انسانی نیست و فقط روح مجروح این دوست فقید آن را آزار می دهد. چگونه آسان است که بر اساس تحقیقات اولیه چنین پرونده ای مشکوک ، خصوصی ترین سوالات زندگی مردم منتشر شود؟ آیا همه مقامات معتبری که بدون شک در این زمینه تحقیق می کنند آیا نباید این اطلاعات را نگه داشته و از انتشار آن جلوگیری کرده باشند؟ یا آیا رسانه ها نباید خود را ملزم به انجام چنین کاری بدانند؟
بنابراین ، ضمن اعتراض به این روش انتشار اخبار ، که باعث ایجاد تصویر منفی از این مرد خوب دانشگاهی در بین مردم شده است ، ما از اعضای جامعه ایرانی می خواهیم ، با توجه به آنچه ذکر شد ، به قضاوت های اولیه پایان دهند و به روح انسان ، که دردناک ترین و نفرت انگیزترین شکل احتمالی جهان خاکی است ، اطمینان دهید ، کمک کنید.
خداوند به همه ما کمک کند … “

همانطور که پدر و مادرش اعتراف کردند ، بابک خرمدین هفته گذشته توسط والدینشان کشته شد و والدینش اعتراف کردند که چند سال پیش پس از دستگیری دختر و دامادشان را کشته اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا