عمومی

ایده های روز روز؛ موفقیت دولت های کشور توسط زنان

جمعه ، 20 آوریل 1999:

در ایالت تامیل هند ، دو روز پیش ، یک گاو عجیب به نظر رسید. یک گاو مقدس در پیری درگذشت. 200 نفر قرنطینه را شکستند و در مراسم خاکسپاری شرکت کردند. 1242 نفر در این منطقه دارای تاج هستند.

رژه سلامت ارتش بسیار نمادین است و مشتی نیست. همه این سلاح ها در جهان از این ویروس نادیده گرفته نشده است. هیچ مطالعه موسسه ای در آینده نتوانسته است این تعامل را پیش بینی کند.

امروز آسمان بسیار بادی است. صدای او بلندتر از باران بود. او با ما بود. خوب ، همانطور که برادر ما گفت ، “اوه ، قلب من نمی تواند به دور باشد.” هیچ نفرتی برای اشکهای ما وجود ندارد. عصر جمعه بود.

براساس این گزارش ، کشورهایی که به عنوان رهبر زن فعالیت می کنند ، آسیب های قابل توجهی به کورونا وارد کرده اند. ممکن است که برای لحظه ای تردید نداشته باشند که زندگی مردم در اولویت ثروت قرار گرفته است. رفاه کودکان از اصل خشونت علیه مردان برای بشریت سودمندتر است.

سیاست آقای روحانی از دنیا موفق تر بود. باز کن بستن سفر کنید نرو باز اینجا از Corona خلاص نشوید. شخصی به دنبال این است که مدال طلا را از دولت بگیرد تا کار خود را روشن کند.

برخی برای مدت طولانی در زندان بودند. راه جدیدی وجود ندارد آنها 26 شوخی را دیدند. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که آنها به هر شوخی یک شماره می دهند. هر وقت به یکی از آنها گفته می شد یکی و بیست بگوید ، می گفت: نه. 59 ، توضیحی که می دهند بین یک تا بیست است. گفت 98. آیا اینجا قلم مو ما را دیدید؟
تاکنون رانندگان خود را هنوز آماده نکرده ایم. شوخی ها مسخره می شوند. آنها به من شماره می دهند.

با دکتر صحبت کردم پازوکی او استاد خوبی است. در میان روایات صوفیان. از این گذشته ، کورونا می گوید مردم ممکن است به این عقاید شخصی اعتقاد داشته باشند تا به دنبال خدای واقعی فراتر از این کفر باشند. من خیلی عصبانی بودم تا فردا

* به روش نویسنده Telegram منتشر شده است. 20 آوریل 2016

دکمه بازگشت به بالا