اجتماعی

انتقاد نماینده ساری از مسافرت مردم به شهرهای شمالی در تعطیلات

نماینده مردم ساری در مجلس از سفرهای غیرضروری مردم به شهرهای شمالی انتقاد کرد و گفت: این سفرها باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا می شود. مردم شهرهای شمالی مخالف سفرهای تعطیل هستند.

علی بابایی کارنامی در مصاحبه با یومیر ، با اشاره به افزایش تعداد افرادی که در تعطیلات به شهرهای شمالی سفر می کنند و میزان شیوع ویروس را افزایش می دهد ، اظهار داشت: مردم در شهرهای ما مخالف شهروندان هستند که به شهرهای دیگر شمال سفر می کنند. ” آنها بارها به ما مراجعه کرده اند و برای جلوگیری از مسافرت های غیر ضروری ، هشدارها ، هشدارها و حتی قوانین را درخواست می کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه لازم است سفرهای غیرضروری در کلان اقتصاد کشورمان در نظر گرفته شود ، گفت: “در این شرایط ، خود مردم باید به فکر هموطنان خود باشند.” اگر ایرانیان چند ماه سفر نکنند ، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. هر هزینه ای که ما بپردازیم از طرف ملت ایران تامین می شود.

نماینده مردم ساری اضافه کرد: نکته این است که جان مسافران نیز در معرض خطر است. فرض کنید یک شهر به رنگ قرمز یا در بالای تاج باشد ، مسافرت یک خیابان دو طرفه است. به نظر من سفرهای غیر ضروری باید لغو شود و سفرهای لازم باید مطابق با حداکثر پروتکل های بهداشتی باشد تا باعث از بین رفتن کمتر زندگی ، آسیب های اقتصادی و اخلاقی به جامعه شود.

بابایی کارنامی در پایان گفت: مردم شهرهای شمالی مخالف سفر به این شهرها برای تعطیلات هستند. من نیز مخالف سفرهای غیرضروری هستم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از مردم بخواهیم تا چند ماه آینده سفر نکنند. مردم شمال کشور در دوره کرونا متحمل خسارات اقتصادی زیادی شده اند زیرا صنعت گردشگری خفته است. ما انتظار داریم هموطنان ما باعث از بین رفتن جان این افراد نشوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا