اجتماعی

استقبال تهرانی‌ها از «فروش ویژه شب یلدا» در میادین میوه و تره‌بار

«فروش ویژه عصر یلدا» در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اولین روز اجرای این طرح با استقبال شهروندان تهرانی مواجه شد.

به گزارش یومیر، تفاوت 30 تا 41 درصدی قیمت میوه و تره بار در میدان نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر و کیفیت مطلوب این محصولات و تلاش شهروندان برای تهیه میوه و تره بار است. نیاز به “عصر یلدا”، افزایش بازدید عمومی. بارگیری در مزارع میوه و تره بار.

بر اساس این گزارش، با آغاز طرح فروش ویژه شب یلدا، علاوه بر میوه های ویژه این شب، فروش میوه هایی مانند انگور جو به قیمت هر عدد 24 هزار تومان است. کیلویی انگور شاهرودی کیلویی 15300 تومان و پرتقال تامسون جنوبی کیلویی 18500 تومان، پرتقال شمالی تامسون کیلویی 9800 تومان، سیب سبز و قرمز قیمت کیلویی 12200 تومان کیوی کیلویی 13700 تومان. کیلویی حباب با قیمت هر عدد 25000 تومان. کیلویی لیمو شیرین به قیمت 16400 تومان. کیلویی موز 26950 تومان. کیلویی و نارنگی به قیمت 13500 تومان. کیلوگرم نیز در بازار میوه و تره بار افزایش یافته است.

این گزارش همچنین می افزاید: در دو روز گذشته صیفی جات از جمله چغندر با قیمت کیلویی 5700 تومان، خیار گلخانه ای کیلویی 8700 تومان، شلغم کیلویی 5500 تومان و کدو حلوایی با قیمت کیلویی 5700 تومان. افزوده شده. کیلویی 7500 تومان و سبزی نیز با قیمت 14800 تومان در هر کیلو در میادین و میادین میوه و تره بار، افزایش تقاضا داشته است.

گفتنی است، فروش ویژه شب یلدا از روز گذشته 25 آذرماه برای پاسخگویی به نیاز شهروندان 267 صندلی و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان 30 آذرماه ادامه دارد. محصولات ویژه شب یلدا خود را از این مراکز با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تحویل بگیرید.

فرصت مشاهده قیمت های فروش ویژه صندلی یلدا تره بار در سایت سازمان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همزمان با دومین روز از فروش ویژه این سازمان به مناسبت شب یلدا از بارگذاری قیمت میوه و تره بار و سایر محصولات عرضه شده در سایت ها خبر داد. سایت سازمان با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی mayadin.tehran.ir باید قیمت محصولات میدان را در نظر بگیرید و با قیمت محصولات مشابه در سطح شهر مقایسه کنید.

سید سعید راد با بیان اینکه علاوه بر میوه های شب یلدا، سایر خوراکی های مصرفی معمول شب یلدا از جمله آجیل، خشکبار و ماهی نیز در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، می افزاید: در حال حاضر هر کیلوگرم انار مصرف می شود. قیمت 16200 تومان. ، هندوانه مینابی و پرطرفدار با قیمت 6600 تومان، هندوانه چیتی با قیمت 5600 تومان و ازگیل با قیمت 18000 تومان به صورت دستچین روی میادین عرضه می شود.

به گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت میوه در میادین میوه و تره بار در حال حاضر به طور متوسط ​​41 درصد کمتر از متوسط ​​قیمت شهر است، خاطرنشان کرد: این نسبت در قیمت است. از میوه های یلدا با احتساب انار، هندوانه، کلم و خرمالو 34 درصد و در قیمت سبزی و صیفی 33 درصد است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا