اقتصادی

چرا مردم از میوه‌های تنظیم بازار عید امسال استقبال نکردند؟

یومیر / خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: امسال چون حتی قیمت میوه های تنظیم شده در بازار بالا بود ، استقبالی از مردم برای خرید این میوه ها صورت نگرفت ؛ میوه های تنظیم شده در بازار بسیار گران تر از سال گذشته بود و امسال قیمت میوه های تنظیم شده در بازار تفاوت چندانی با قیمت میوه در بازار نداشت.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با یومیر ، درباره وضعیت بازار میوه اهواز در تعطیلات نوروز اظهار داشت: بازار میوه و تره بار اهواز از 29 اسفند تا دوم فروردین تعطیل است و هیچ میوه ای وارد اهواز نشده و بازارها نیز وارد بازار نشده اند هنوز فعال شده است. “

وی گفت: در حال حاضر قیمت موز در بازار میوه به شدت افت کرده و قیمت هر کیلوگرم در میدان تره بار اهواز به 30000 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ، خرما و آب نبات اهواز با اشاره به اینکه اوج فروش میوه عید هر سال از 17 تا 18 اسفند است ، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال قیمت میوه در بازار افزایش نیافته است و هنوز میوه های لوکس و درجه یک. به بازار نرسیده است. فصل میوه های زمستانی به پایان رسیده و میوه های موجود در بازار در حال خنک شدن هستند.

جمالی پور در مورد قیمت میوه افزود: افزایش یا کاهش قیمت میوه در بازار به تحویل سردخانه ها بستگی دارد ، مقدار تحویل و قیمت آنها چقدر است.

وی در مورد عدم تمایل مردم به خرید میوه های تنظیم شده در بازار اظهار داشت: “امسال ، به دلیل اینکه حتی قیمت میوه های تنظیم شده در بازار بالا بود ، استقبال عمومی از خرید این میوه ها وجود نداشت. میوه های تنظیم شده در بازار بسیار گران تر از سال گذشته بودند و امسال قیمت میوه های تنظیم شده در بازار تفاوت چندانی با قیمت میوه در بازار نداشت.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ، خرما و حلوا فروشی اهواز با اشاره به قیمت میوه در میدان و بازار اهواز افزود: هر نفر 30 هزار تومان. کیلوگرم موز در میدان ترابر و 39 هزار تومان در بازار ، خیار در میدان ترابر 7 هزار تومان و بازار 9 هزار تومان ، ماندارین در میدان تره بار 20 هزار تومان و در بازار 26 هزار تومان ، پیاز در میدان تره بار 3000 هزار تومان و در بازار 4 تا 5 هزار تومان ، گوجه فرنگی در میدان تره بار 4 هزار تومان و در بازار 5 هزار تومان ، بادمجان در میدان تره بار 2 هزار و 500 تومان و در بازار 3000 و 500 تومان ، سیب زرد در میدان تره بار 13 هزار تومان و در بازار 17 هزار تومان ، سیب قرمز در میدان تره بار 11 هزار تومان و در بازار 14 هزار تومان ، پرتقال درجه یک درجه اول در میدان تره بار 14 هزار تومان و در بازار 18 هزار تومان ، پرتقال والنسیا در میدان تره بار 20 هزار تومان و در بازار 26 هزار تومان و توت فرنگی در تره بار 35 هزار تومان است مربع و 40000 تومان در بازار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا