عمومیکسب و کار ایرانی

ديگنيتي اقساطی قیمت محصولات بهمن خودرو

دانگ فنگ دیگنیتی پرایم محصول جدید گروه خودروسازی بهمن است که به دلیل طراحی زیبا و امکانات جذابش می‌تواند به یکی از خودروهای چینی پرفروش بازار ایران تبدیل شود. این کراس اوور کوپه چینی از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت زیادی با خودروهای چینی بازار ایران دارد و بعد از معرفی توسط گروه بهمن توانست نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کند. فروش دیگنیتی از فروردین 1400 آغاز شد. با این حال،سیاسیت های شرکت بهمن در  قیمت گذاری این خودرو باعث شد تا بسیاری از افرادی که به فکر خرید دیگنیتی بودند، به دلیل قیمت بالا، نتوانند این کراس اوور جذاب را خریداری کنند. سپند خودرو با توجه به نیاز مشتریان عزیز خود، برای افرادی که می‌خواهند به صورت اقساطی این خودروی زیبای چینی را خریداری کنند، شرایط فروش اقساطی دیگینتی پرایم را در نظر گرفته است. اگر شما هم قصد خرید اقساطی دیگنیتی پرایم گروه بهمن را دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فروش اقساطی دیگنیتی با شرایط ویژه

گروه خودروسازی بهمن، به عنوان شرکت مونتاژ کننده این خودرو، در فروردین 1400 شرایط خرید خودرو دیگنیتی را اعلام کرد. با اینکه انتظار می‌رفت قیمت این خودرو در محدوده نسبتاً مناسبی قرار داشته باشد، اما قیمت نزدیک به 750 میلیون تومانی باعث عقب نشینی بسیاری از طرفداران این کراس اوور کوپه شد. از آنجایی که گروه بهمن هیچ شرایطی برای فروش اقساطی دیگنیتی در نظر نگرفته است، خرید اقساطی دیگنیتی پرایم، پیشنهاد ویژه سپند خودرو برای طرفداران این کراس اوور زیبا و متفاوت چینی است. با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن می‌توانید با پرداخت بخشی از هزینه نهایی این خودرو و پرداخت مابقی آن به صورت اقساط ماهانه، اقدام به خرید این خودرو کنید. همچنین سپند خودرو این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون نیاز برای منتظر ماندن در صف خرید شرکتی، با خرید اقساطی خودرو ، در کوتاه‌ترین زمان خودروی خود را دریافت نمایید. با مراجعه به صفحه فروش اقساطی گروه بهمن می توانید از شرایط خرید سایر محصولات این گروه خودروسازی آگاه شوید.

شرایط فروش گروه بهمن

سایا خودرو به‌ عنوان مجموعه پیشتاز در ارائه طرح‌های فروش خودرو از جمله خودروهای ایرانی و خارجی، تمامی محصولات گروه بهمن را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی متناسب با توان مالی خریدار، عرضه می‌کند. سایا خودرو، در قالب طرح فروش خودروهای گروه بهمن، فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال اچ۲، مزدا ۳ جدید، هاوال اچ ۹ و بسترن B30 را به صورت اقساطی عرضه می‌کند.

تاریخچه بهمن موتور

بهمن موتور یکی از بزرگترین مجموعه های تولید و فروش خودرو در کشور میباشد که در کنار دیگر تولید کنندگان بزرگ خودرو در کشور توانسته مدل های زیادی از خودرو را تولیدو مونتاژ و به مشتریان عرضه نماید. با افرایش قیمت های خودرو خرید محصولات این شرکت برای برخی از علاقمندان به محصولات این شرکت امکان پذیر نمیباشد و به همین دلیل باید از خدمات فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور که برخی شرکت های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته اند بهره مند شوید.

فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور شما را قادر خواهد ساخت تا بصورت نقد و اقساط بتوانید خودروی مورد نظر خود را به راحتی و بدون اینکه بار مالی زیادی را متحمل شوید تهیه نمایید. خرید خودرو به بودجه زیادی نیاز دارد که از این رو با انتخاب مراکز معتبر با اطمینان خاطر میتوانید خودروی مورد علاقه خود را با پیش پرداختی که به شرکت میپردازید و همچنین تعداد اقساط مشخص تهیه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا