حوادث

کلاهبرداری از ۵۰ مستاجر با جعل سند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر که با جعل سند اقدام به اجاره چند ملک به دستکم ۵۰ تن کرده و متواری شده بودند، خبرداد.

به گزارش یومیر، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از ۵۰ فرد مستاجر با شگرد جعل اسناد، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که سه مرد جوان با چرب‌زبانی و جعل اسناد چند ملک را به ۵۰ فرد در تهران اجاره داده‌ و پس از دریافت پول رهن متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم این افراد را در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: کارآگاهان با تحقیقات خود متوجه شدند که این افراد قصد داشتند تا دوباره این اعمال مجرمانه را انجام دهند. همچنین آنان در جریان بازجویی‌ها نیز به این موضوع و همچنین کلاهبرداری با جعل اسناد از ۵۰ مالباخته اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا