ورزشی

چهار میخ فولادی ساخت ایران بر تابوت العین

طبق گزارش ها شفافتیم های فوتبال ایران و العین امارات از ساعت 20:20 امشب (شنبه) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فاصیل بن فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری قاطع 4-0 تیم جواد نکونام به پایان رسید. فولاد ضمن تحقیر نماینده امارات به عنوان چهارمین نماینده ایران ، مجاز به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

چهار میخ فولادی ساخت ایران روی تابوت العین

صالح هاردانی در دقیقه 40 ، لوسیانو پریرا در دقیقه 49 و 87 و آیندا پاتوسی در دقیقه 56 گلزنی کردند.

قضاوت دیدار فولاد ایران و العین امارات به عهده دیلن پریرا از سریلانکا بود.

بنابراین ، فولادی ها باید در گروه D با السد از قطر ، النصر از عربستان و الوحدت از اردن رقابت کنند. تیم های پرسپولیس ، تراکتور و استقلال دیگر نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان هستند و اکنون با اضافه شدن فولاد ، گروه تیم های ایرانی در آسیا جمع شده است.

چهار میخ فولادی ساخت ایران روی تابوت العین

شرح گلها

فولاد 1- العین 0 (صالح حردانی 42):

یک حرکت انحصاری از سمت راست ساسان انصاری ایجاد کرد که دروازبان تیم مهمان به راحتی توپ رو از روی دروازه به گوش دروازه فرستاد. فرشاد احمدزاده یک ضربه خوب رو انجام داد اما توپ رو از موقعیتی ناخوشایند به بیرون فرستاد و توپ رو به سمت هواداران مهار کرد. دروازه عین با زیر بغل. عیسی علیه این جنگ چیزی برای گفتن نداشت و دروازه العین برای اولین بار در این جنگ گشوده شد.

فولاد 2- العین 0 (شیمبا 49):

در دقیقهی 26 ، Patosis ضربه کرنر رو به سمت راست برای Luciano Pereira فرستاد ، این ضربه با یک ضربه سر دقیق دروازهبان رو از بالای دروازه عبور داد.

فولاد 3-آلین 0 (پاتوسی 55):

یک حرکت انحرافی از سمت راست باعث میشه دروازهبان تیم مهمان از کنار دروازه به بیرون بریز. عیسی گیر کرده است.

فولاد 4 – العین 0 (شیمبا 87):

خطای کاپیتانی العین و ضربه خوب فولادی ها توپ را به انصاری داد و بازیکن با یک پاس دقیق شیمبا را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد. کاپیتان برزیل در فولاد تلاش زیادی نکرد تا دروازه عیسی را باز کند و چهارمین گل تیمش را با بغل دستی زیبا به ثمر رساند.

چهار میخ فولادی ساخت ایران روی تابوت العین

دکمه بازگشت به بالا