عمومی

پیشروی آلومینیوم بدون تک ستاره/ به دنبال شگفتی در آزادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت سید مجتبی حسینی آغاز کرد. نماینده استان مرکزی در هفت بازی که در لیگ برتر انجام داده است، توانسته ۱۲ امتیاز کسب کند و در بین پنج تیم بالای جدولی قرار بگیرد.

آلومینیوم با ۶ گل زده و ۸ گل خورده نشان داده خط حمله و دفاع مستحکمی ندارد اما تغییر در سبک بازی و چینش بازیکنان توسط حسینی، نشان داده که این تیم می‌تواند به یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد تبدیل شود.

شاگردان حسینی فصل را با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس آغاز کردند و در ادامه توانستند سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، هوادار و شمس آذر قزوین کسب کنند و ۹ امتیاز با ارزش را به اندوخته‌های خود اضافه کردند. در ادامه و در دو بازی متوالی هم مقابل مس رفسنجان و تراکتور تبریز بازی را واگذار کردند.

رقابت‌های لیگ برتر در این فصل چند باری با تعویق های طولانی مدت مواجه شد که صدای اکثر مدیران و سرمربیان باشگاه‌ها را درآورد. مجتبی حسینی یکی از افرادی بود که بارها در صحبت‌هایی که با رسانه‌ها داشت به این موضوع پرداخت و نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ معترض و معتقد بود اینگونه برنامه ریزی باعث لطمه خوردن تیم‌ها خواهد شد.

پیشروی آلومینیوم بدون تک ستاره/ به دنبال شگفتی در آزادی

در هفته ششم و پس از ازسرگیری مسابقات، تیم آلومینیوم رو در روی نساجی مازندران قرار گرفت. این بازی به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و شاگردان حسینی مقابل سرمربی سابق خود یعنی سید مهدی رحمتی قرار گرفتند.

سبز و سفید پوشان اراکی در این فصل نشان داده اند که متکی به بازیکن خاصی نیستند و اگر دروازه بان این تیم را کنار بگذاریم، بازیکنانی که تا به اینجای کار برای آلومینیوم موفق به گلزنی شده اند، فقط مختص خط حمله نبوده و بازیکنان سایر خطوط هم پای خود را به گلزنی باز کرده اند.

آلومینیوم تحت هدایت حسینی، هیچگاه بازی دفاعی از خود نشان نداده و حتی در دیدار برابر تراکتور تبریز که با چهار گل نتیجه را واگذار کرد، میل به حمله کردن در نحوه بازی این تیم نمایان بود. این تیم سه بازی از هفت دیدار خود را با کلین شیت به پایان رسانده است.

احمد گوهری و محمد خلیفه دو دروازه بان تیم آلومینیوم در این فصل هستند که هر دو تقریباً عملکرد خوبی را داشته اند. گوهری که فصل گذشته در تیم پرسپولیس عضویت داشت امسال توانسته دو کلین شیت داشته باشد و به جز دیدار مقابل نساجی در سایر بازی‌های تیمش در ترکیب ثابت بوده است.

محمد خلیفه هم در دیدار مقابل نساجی بارها توانست مانع گلزنی مهاجمان این تیم شود و خیال حسینی را از داشتن دو دروازه بان خوب در این فصل راحت کرد. آلومینیوم در هفته هشتم و در تهران میهمان استقلال تهران است و برتری در این بازی می‌تواند شگفتی سازی شاگردان حسینی را در فصل بیست و سوم تکمیل کند.

دکمه بازگشت به بالا