ورزشی

وسط هیاهوی توپ طلا؛ دردسر غیرمنتظره برای رونالدو!

کریستیانو رونالدو در ماه آگوست یوونتوس را ترک کرد و در اواخر تابستان به منچستریونایتد رفت، اما دادستانی تورین شروع به جمع آوری شواهدی مبنی بر انتقال این بازیکن به بیانکونری کرده است و رونالدو ممکن است متهم شود. یوونتوس اخیراً به حسابداری ناسالم در پرونده سرمایه گذاری خود متهم شده است و بازرس ایتالیایی گواردیا دی فینانزا روز جمعه فوراً به دفتر باشگاه رفت تا اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کند.

او برای تمام نقل و انتقالات یوونتوس از جولای 2018 به بعد، اسناد حسابداری، غیرحسابداری، بانکی و مکاتباتی را درخواست کرد. وزیر دادگستری تورین پس از بررسی اسناد به دو مورد مشکوک اشاره کرد که به مقامات گزارش نشده است.

اولی اسناد بین یوونتوس و آتالانتا بر سر ماری دمیرال و کریستیانو رومرو و دومی قرارداد خصوصی و واقعی منتشر نشده در مورد قرارداد با ستاره پرتغالی و نحوه پرداخت دستمزد بازیکن کریستیانو رونالدو است.

بازرس پس از کشف اسناد محرمانه درباره رونالدو، بررسی مدارک مربوط به این انتقال را آغاز کرد. پلیس به دنبال توافقاتی است که با بازیکنان یوونتوس در مارس 2020 در قرنطینه به دست آمده است.

بازیکنان و کادرفنی توافق کردند که حقوق خود را در ماه های مارس، آوریل، می و ژوئن دریافت نکنند، اما در صورت از سرگیری فعالیت باشگاه باید سال بعد حقوق معوقه پرداخت شود. رونالدو در هر فصل 31 میلیون یورو دستمزد می گرفت و به همین دلیل در دوران قرنطینه بیش از 10 میلیون یورو به او دستمزد نمی دادند و این توافق، نحوه پرداخت و اسناد محرمانه باشگاه یوونتوس شک و تردیدهایی را در پیگرد قانونی تورین ایجاد کرده است.

257 251

بیشتر بخوانید: داور دربی مشخص شد

دکمه بازگشت به بالا