ورزشی

استقلالی‌ها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

گزیده ها:

طبق گفته مسئولان اتحادیه فوتبال و همچنین مدیر حقوقی باشگاه استقلال ، این باشگاه تا فردا تا پایان وقت اداری فرصت دارد اسناد خود را برای ثبت نام در سیستم AFC بارگذاری کند. در غیر این صورت ، باشگاه هایی که این حضور را نداشته باشند از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.

افراد مستقل نیز با چنین معضلی روبرو هستند و فقط یک روز فرصت دارند رضایت طلبکار خود را بگیرند و اسناد خود را در سیستم ثبت کنند.

امروز تعدادی از بازیکنان استقلال برای تکمیل فرم مجوز خود برای شرایط فصل های اخیر به این باشگاه آمدند اما طبق گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پدر ، فرم مجوز توسط برخی از بازیکنان از جمله جابر انصاری مهاجم سابق امضا نشده است. بازیکنانی که به مکان باشگاه رفتند خواستار روشن شدن خواسته های خود شدند و باشگاه را با دست خالی ترک کردند.

مشکل عمده دیگر استقلال 350 میلیون خواسته محمدحسین کنعانی زاده است. مسئولان استقلال بعد از ظهر امروز قبل از سفر مدافع پرسپولیس به ازبکستان با این بازیکن تماس گرفتند تا مطالبات بدهی خود را از زمان حضور در استقلال به وی پرداخت کنند. اما مدافع تیم ملی فوتبال ایران از مذاکره با استقلال خودداری کرد و اعلام کرد که تنها مایل است فرم رضایت نامه را با پرداخت پول نقد پر کند.

خسرو حیدری یکی دیگر از بستانکارهای باشگاه استقلال است و از طرف دیگر گفته می شود که دیگر بازیکنان قدیمی مانند جاسم کرار نیز به دنبال استقلال هستند و در صورت عدم پر کردن فرم مجوز ، باشگاه استقلال با مشکل حذف شدن از آسیا روبرو خواهد شد. لیگ.

باید دید چگونه استقلالی ها می توانند از محمد حسین کنعنی زاده که در ایران حضور ندارد مطالبات خود را پرداخت کرده و رضایت سایر شاکیان را قبل از پایان وقت اداری فردا جلب کنند.

دکمه بازگشت به بالا