ورزشی

هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده دربی می شود/ مساوی، سپاهان را قهرمان لیگ می کند

به گزارش شفاف، مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی با دیدار‌های قبلی این ۲ تیم فرق می‌کند و شرایط خاص خود را دارد و برنده این دیدار به سمت قهرمانی می‌رود و مساوی هم به نفع تیم سپاهان خواهد بود. هر ۲ تیم احتیاط را کنار می‌گذارند  و بازی رو به جلو و هجومی انجام می‌دهند تا برنده بازی شوند.

او ادامه داد: هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌های خود بهره ببرد برنده دربی می‌شود. خط حمله استقلال خوب است و  آن‌ها ۶ گل به هوادار زدند و با روحیه خوب به مصاف پرسپولیس می‌آیند. از آن طرف، تیم پرسپولیس در چند بازی خود خوب کار کرده و خط دفاع خوبی در اختیار دارد و امیدوارم سرخپوشان در بازی دربی برنده شوند.

کرمانی مقدم درباره برگ برنده دربی سرخابی‌ها گفت: به نظرم فوروارد‌های ۲ تیم برگ برنده این بازی هستند و باید مهاجمان با تمرکز و دقت بازی کنند تا بتوانند گل بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط سرخابی‌ها قبل از دربی بیان کرد: تیم استقلال با وجود اینکه از آسیا حذف شده است، اما بازیکنان این تیم توجه‌ای به این مسئله ندارند و بازی خودشان را انجام می‌دهند. تیم پرسپولیس هم برایش حاشیه درست می‌کنند که این تیم هم از آسیا حذف می‌شود، اما بازیکنان حرفه‌ای هستند و به خوبی می‌دانند که دربی حساس است و همه مشکلات را باید کنار بگذارند و به  دنبال بردن  این بازی باشند.

او درباره اینکه حضور هواداران در دربی چقدر تاثیرگذار است، گفت: صددرصد، در بازی‌هایی که تماشاگران نبودند دربی‌ها کسل کننده بود، اما هواداران شور و حالی به بازی و بازیکنان می‌دهند و باعث جذابیت دربی می‌شوند.  

کرمانی مقدم درباره اینکه بازی دربی در قهرمانی لیگ تعیین کننده است، گفت: صددرصد این بازی در قهرمانی لیگ تعیین کننده است. هر ۲ تیم برای بردن به زمین مسابقه می‌آیند و آن‌ها می‌دانند اگر مساوی کنند این موضوع باعث می‌شود که از کورس قهرمانی عقب بیفتند و سپاهان قهرمان می‌شود. بازی دربی هیچ وقت این قدر حساس نبوده است، اما این بار حساسیت ویژه‌ای  دارد و یک بازی فینال گونه است.

دکمه بازگشت به بالا