ورزشی

نظر مدیران و مربیان چند تیم لیگ برتری در رابطه با رقابت‌های فوتبال

آفتاب نیوز:

سعید آذری – مدیرعامل فولاد خوزستان – در برنامه رادیویی “گل طلایی” در رابطه با موضع باشگاه فولاد درباره مالکیت یا تداوم لیگ اعلام شده است: مالکیت یا خیر؟ این تحت کنترل ما نیست. این عمل آغاز شد و مسابقه به مدت 21 هفته برگزار شد. در این مرحله ، بیایید در این باره تصمیم گیری نکنیم ، زیرا همه چیز در کشور ، اعتبار خاص خود را دارد و اظهار نظر درباره آن عواقبی برای هواداران و باشگاه دارد. دفتر مرکزی کرونا ، وزارت بهداشت و وزارت ورزش باید به این موضوع رسیدگی کنند. اگر شرایط صحیح نباشد ، آنها باید آن را به صورت واضح اعلام کنند ، اما علاوه بر این ، باید حقوق باشگاه ، هواداران و بازیکنان رعایت شود و نه موقعیت تصمیم گیری بدون در نظر گرفتن پیامدهای. .

در ادامه برنامه ، میر معصومه سهرابی ، مدیرعامل تراکتورسازی ، درباره اقدامات پنهان برخی تیم ها گفت: “کمیته پزشکی فیفا به دولت فدرال اطلاع داده است که آنها نباید برای شروع آموزش عجله کنند.” شاید آنها دلیلی برای این کار داشته باشند ، اما متأسفانه ما به آن توجه نکردیم. اگر یک ورزشکار بیمار باشد ، نمی تواند به حالت عادی برگردد. ما ابتدا باید این مشکل را حل کنیم و بعد ببینیم فیفا و سایر کشورها در این باره چه اقداماتی انجام می دهند.

ایده مدیران و مربیان بسیاری از تیم های لیگ برتر در مورد رقابت فوتبال است

مهدی تارتار – سلیمان نفت – مدیر کل مسجدس – با وجود شانس پرسپولیس برای قهرمانی در مسابقات ، نیز از رد صلاحیت لیگ خبر داد: “تنها مشکل این است که به دلیل تنش هایی که بین تیم های پیشین و تیم های دیگر بوجود آمده است ، تصمیم سختی گرفته شده است. ” هم پرسپولیس و هم تیم های دیگر به بازی های کاغذی و 9 بازی باقی مانده دسترسی دارند. نمی دانستم چه بگویم و در مورد تکریم هواداران هر دو تیم سکوت کردم.

به نوبه خود ، رضا فتاحی ، رئیس باشگاه سپاهان گفت: جایگاه باشگاه سپاهان در درجه اول سلامتی افراد اول ، دوم و سوم است و اگر نتوانند اقدامی انجام دهند سپاهان کلوپ مانند سایر تیم ها با بستن لیگ موافقت کرده است. هرچه فیفا تصمیم بگیرد و سایر کشورها چه کاری را انجام دهند ،

در پایان برنامه ، افشین پیروانی ، رئیس باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه می خواهم بگویم که ما سلامتی همشهریان خود را در اولویت قرار داده ایم و راضی نیستیم. و ناامیدی برای طرفداران و عزیزان ایرانی ما. ” تشکر ویژه از دکتر و از کسانی که جانشان را به خطر انداختند. وضعیت باشگاه ها ابتدا بهداشت و سپس آموزش است. داستان های همه قابل احترام است ، اما درمورد وضعیت تیمشان با مردم مصاحبه می شود. گفته می شود پرسپولیس زیاده روی می کند چون روی میز است و این طور نیست.

وی افزود: دوستان صحبت نمی کنند و همه می دانند که حتی بازی های بدون بیننده هم می توانند به ما آسیب برساند اما جمعیت ما معتقدند که ما بدون بیننده شروع خواهیم کرد تا اینگونه نباشیم. مبادا بیشتر از آنچه اکنون انجام می دهند “. در آخر ، لطفاً تصمیمی مناسب بگیرید. این اتفاق در فرانسه خوب رخ داد و آنها با پیروزی در پاری سن ژرمن لیگ را به پایان رساندند ، اما اگر آنها ما را قهرمان می کردند ، آیا سایر باشگاه های ما ساکت خواهند ماند؟

دکمه بازگشت به بالا