اجتماعی

نظارت دقیق بر قیمت‌گذاری اقامتگاه‌ها و بلیت وسایل حمل‌ونقل عمومی

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، اقدام دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته در فضا را بسیار ارزشمند و افتخارآفرین دانست و گفت: دستیابی به این فناوری یکی از مظاهر اقتدار ملی است.

به گزارش یومیر، آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی امشب (یکشنبه 22 اسفندماه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به پایان سال و آغاز سفر نوروزی: واحدهای مرتبط با وزارت راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری نرخ بلیت هواپیما را اعلام کردند. – وسایل نقلیه ریلی و جاده ای و همچنین قیمت گذاری گزینه های اقامتی باید به دقت نظارت شود تا مردم آسیب نبینند.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، تلاش دانشمندان کشورمان برای دستیابی به فناوری پیشرفته را بسیار ارزشمند و افتخارآفرین دانست و گفت: دستیابی به این فناوری یکی از مظاهر اقتدار ملی با تلاش نیروهای مسلح است. نیروها به ویژه سپاه پاسداران». اسلامی و وزارت ارتباطات محقق شده و باید با قدرت بیشتری ادامه دهند.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت آثار ماندگاری در تعالی فرهنگی جامعه دارد و نباید از آن غفلت کرد. روحیه فداکاری و گذشت.» رهبران باید اخلاص و مجاهدت شهدای والامقام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر. رئیسی در ادامه تاکید کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از افتخارات مردم سالاری است و باید به گونه ای انجام شود که خانواده های شهدا و ایثارگران دچار مشکل نشوند.
دکتر. رئیسی همچنین بر تلاش برای حضور فعال در بازار کشورهای همسایه و منطقه تاکید کرد و گفت: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و لازم است برنامه ریزی جامعی برای حضور فعال و گسترده تر داشته باشیم. حضور.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا