ورزشی

عکس‌| پیام فروتنانه جواد نکونام برای استقلالی‌ها؛ برای این پیراهن می‌جنگیم!

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ جواد نکونام، سرمربی استقلال در پایان فصل پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

«به نام خدا
تصمیم گرفتم چند روز بعد از اتمام لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالی‌های عزیز صحبت کنم.
بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود اما در مقابل خوشحالیم که تا لحظه آخر تلاش خود را کردیم و به همه نشان دادیم برای پیراهن استقلال فراتر از توان‌مان می‌جنگیم.
همان شب به این نتیجه رسیدیم باید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را برای فصل جدید آغاز کنیم.
هر چند خیلی از هواداران فهیم و پیشکسوتان عزیز بعد از اتفاق هفته آخر به تمجید از تلاش و کوشش تیم پرداختند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند اما شرمنده تک تک آنها شدیم چون دوست داشتیم قهرمانی را در این فصل سخت تقدیم‌شان کنیم.
امروز هم با تمام قدرت یک هدف مشترک در استقلال داریم و بی‌صبرانه منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما و باشگاه پرافتخار و بزرگ‌مان هستیم.
در این لحظه می‌خواهم از تک تک بازیکنانم تقدیر کنم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه‌وار جنگیدند. آنها شایسته احترام و تعریف هستند. همچنین از مالکان جدید، تمام کارکنان و عوامل باشگاه، تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان، رسانه، پزشکان، ماساژورها، عوامل تدارکات و پشتیبانی و هرکس که در این فصل سخت کنارمان بود، تشکر و قدردانی کنم.
در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال نیز به من درس عشق و معرفت دادند. در سخت‌ترین روزها که ناامید بودیم و تصور می‌کردیم در گرداب مشکلات غرق شویم، بدون هیچ چشمداتی، مثل کوه پشت ما بودند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند.
بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل کنار هم داشتیم، از ما آدم‌های قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری ساخت تا برای آینده متحدتر و یکدل‌تر، آماده رقابتی جدید شویم.
در پایان دوست دارم از بازیکنانم دلجویی کنم اگر سخت گرفتم و شاید تندی کردم. فقط و فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود.
همچنین اگر رفتاری کردم که باعث دلخوری حریفان شد عذر می‌خواهم و امیدوارم درک کنند ضمن رفاقت، در زمین رقیب هستیم و بر حسب وظیفه، برای تیم‌ و باشگاه‌مان می‌جنگیم.
به امید روزهایی خوب برای استقلال و شما هواداران بی‌نظیر

برادر کوچک‌تان جواد نکونام»

عکس| عذرخواهی نکونام از حریفان!/پرسپولیس هم در لیست است؟

258 258

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا