ورزشی

علی پروین: زنگ بزن آمبولانس!

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب توجه از برخی پیشکسوتان این باشگاه برای حضور در استادیوم آزادی و دیدار مقابل مس رفسنجان دعوت کرد تا شاهد جشن احتمالی سرخ‌ها باشند. اتفاقی که در نهایت نیز به سرانجام رسید و شاگردان اوسمار ویرا با برتری مقابل حریف، به جام قهرمانی دست یافتند.

به نقل از ورزش سه در مراسم قهرمانی نیز علی پروین و محمود خوردبین دو اسطوره تاریخ‌ساز پرسپولیسی روی سن قهرمانی حاضر شدند و کاپ را به کاپیتان سرخ‌ها اهدا کردند.

اما شلوغی مراسم و ازدحام جمعیت و در نهایت بسته شدن خروجی به دلیل ترافیک باعث شد تا علی پروین و خوردبین دست به اقدام جالبی بزنند و از آمبولانس مستقر در استادیوم آزادی درخواست کنند تا آنها را به بیرون از ورزشگاه منتقل کنند.

علی پروین: زنگ بزن آمبولانس!

معمولا بخشی از هواداران پرسپولیس و استقلال بعد از اتمام بازی‌ها با حضور در درب خروجی استادیوم و بررسی خودروهای در حال خروج، به دنبال ستاره‌ها و سلبریتی‌های محبوب خود هستند تا شانس‌شان را برای ثبت عکس یادگاری و گفتگویی کوتاه امتحان کنند. اما مطمئنا کمتر هوادار منتظری در پایان دیدار روز گذشته، پیش بینی این موضوع را داشت که علی پروین و محمود خوردبین به وسیله آمبولانس قصد خروج داشته باشند و به این شکل جالب توجهی آنها توانستند از این شلوغی و ازدحام فرار کنند.

علی پروین که طی هفته‌های اخیر با حضور در تمرین پرسپولیس و دیدار با بازیکنان و دیگر اعضای تیم، حمایت خود را از سرخ‌ها به نمایش گذاشته بود، در بازی روز گذشته نیز با امید زیادی در استادیوم حاضر شد و در نهایت توانست یک بار دیگر شاهد جشن قهرمانی تیم محبوبش باشد.

با این حال شاید یک جمله جالب توجه از او در خصوص این شلوغی و بی نظمی‌ها جالب توجه باشد؛ اسطوره پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ورزش سه داشت، ضمن تبریک دوباره به بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس و همچنین هواداران این تیم گفت: چند ساعت بعد جشن قهرمانی رئال مادرید برگزار شد، دیدید که؟ شما یک نفر به من نفر اضافه در زمین نشان بده؟ تیم قهرمان مشخص است. بازیکنان زحمت کشیده‌اند و حق آنهاست که از این شرایط لذت ببرند. من یک کاره این فوتبال بودم نمی‌گذاشتم یک نفر کت شلواری تو چمن باشد! چرا اینقدر آدمی که ارتباطی به جشن تیم نداشت در زمین بود. خب این زشت است. بازیکن یک سال زحمت کشیده و حقش است که لذت ببرد و کنار خانواده‌اش جشن بگیرد. مگه غیر از اینه؟ مگه ندیدید بازی رئال مادرید و جشن قهرمانی را؟ والله اینقدر شلوغ و الکی بود که نفهمیدم چطور شد.

257 251

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا