عمومی

سقوط خفت بار ترامپ: قاتل قهرمان جهان اسلام

داعش ، که آمریکایی ها ادعا می کنند یک گروه تروریستی تمام عیار است ، با ادعای خلافت اسلامی ، منابع نفتی عراق را مورد حمله قرار داده و سرزمین های اشغالی را غارت کرده و با تلاش های ناامن همه کشورهای منطقه را تهدید کرده است. جبهه مقاومت و تقدیم بسیاری از شهدا با محوریت حاج قاسم ، منطقه ، به ویژه سوریه و عراق ، از لوث این جنایتکاران غیر مسلمان با پرچم مسلمان! این منطقه آتش و خون را به آتش کشیده بود و موج اسلام هراسی که به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته بود پاک شد.

شهادت رهبر پرشور و سرافراز مقاومت از جانانه ترین جنایتکار آن زمان پاداش ایرانیان در مقابل سرکوب گروه تروریستی داعش بود! در حقیقت ، اگر سیاستمدار ظالم آمریکایی که این روزها با رقابت سختی روبرو شده بود کمی از عقلانیت و احتیاط استفاده می کرد ، حداقل برای حفظ ژست مقاومت در برابر تروریست ها ، آنها جلوی کشتن اشتباه عوامل خود را می گرفتند شهید سلیمانی و دستیارش ابومهندس!
اگر آمریکایی تازه انتخاب شده بخواهد چهره منفور و لکه دار آمریکا را در منطقه بازیابی کند ، باید یک سیاست منطقی را در پیش بگیرد و با اعتراف به واقعیت مخالفت جدی با زورگویی آمریکا ، رفتار خود را اصلاح کند و در عوض به قدرت نظامی خود اعتماد کند. روابط خود را با منطقه تعامل و اصلاح کنید و از اتکا به کشورهایی که قدرت و انگیزه کافی برای محافظت از خود و مبارزه با تروریسم ندارند ، خودداری کنید. ایالات متحده باید حداقل در چارچوب منطق بین المللی و تروریسم بتواند واقعاً موضع خود را در قبال دفاع مشروع ملت ها تغییر دهد.

تفاوت بین تروریسم و ​​دفاع مشروع در منشور سازمان ملل روشن است. اگر ایالات متحده اسراف خود را کنار بگذارد و با شکاف عمیق در این انتخابات مقابله کند ، این فرصت را خواهد داشت تا چهره خود را در جهان بازسازی کند و فرصت تعامل و همکاری با ملت های منطقه و همچنین ملت خود را از تجزیه ، فقر و شکاف طبقاتی می تواند نجات دهد ، و کشورهای منطقه دور از زورگویی های آمریکایی اوقات آرام و رو به رشدی را تجربه خواهند کرد.
در یک دوره ابتدایی مانند ترامپ جنایتکار ، ظالمان آمریکایی با ارائه و تجهیز گروههایی مانند طالبان ، القاعده و داعش سعی در گسترش موج اسلام هراسی در سراسر جهان داشتند تا تصویری ترسناک و نفرت انگیز از اسلام و مسلمانان و بدون شک یک شخصیت مهم را می کشد. بدون شک ارتش سیاسی نقش خود را به عنوان پشتیبانی موثر آمریکا از تروریست ها روشن کرد.

امروز در خط اول مقاومت در منطقه ، ایران باید الگوهای رفتاری خود را با واقعیت های سیاسی اجتماعی سازگارتر سازد و با پرهیز از اختلافات داخلی تفرقه انگیز و جلب محبت شهروندان خود در سراسر جهان ، به ویژه در قلمرو خود ، هنر ایجاد افراد فعال و موثر را ایجاد کند. دیپلمات ها بین کشورهای منطقه و قدرت های مستقل جهان برای استفاده از تمام ظرفیت های فکری و توانایی حذف یکی از جنایتکارترین روسای جمهور در ایالات متحده برای تحکیم موقعیت بین المللی خود و لغو فوری تحریم ها و جهش های اقتصادی و حل مشکلات در کشور و از زمین استفاده کنید.

* استاندار سابق سمنان

دکمه بازگشت به بالا