اجتماعی

دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

برنامه پخش شبکه نمایش خانگی به شرح زیر است: دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari و قسمت اول سریال هفت. میادین قرمز ، همسایگان و سریال های حرفه ای به زودی به لیست پخش اضافه می شوند. بارگیری تمام این عناوین با حجم ترافیک مصرف شده و حجم بارگیری را با نصف قیمت (با نصف محاسبه شده) در این مبحث امکان پذیر است کارهای امروز شبکه نمایش خانگی را با کیفیت کاملاً شفاف HD از سایت جامع و به روز شده بارگیری کول تماشا کنید.

  • قسمت اول کار آسیب دیده است

چهل و ششمین نمایش خانگی با عنوان “زخم کار” در وب سایت کول دانلود پخش و توزیع می شود. اولین قسمت از این سریال تماشایی این هفته منتشر می شود. تاریخچه و نسخه خطی این اثر برگرفته از کتاب 20 زخم کار نوشته محمود حسینی زاد است که چند سال پیش توسط نشر چشمه منتشر شده است.

این مجموعه که در اواخر سال 1399 توسط محمدرضا تخت کشیان به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان تولید شد ، اکنون به مرحله اکران رسیده است و از خرداد ماه در وب سایت Cool Download قرار می گیرد.

دانلود سریال کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

برای دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم

بازیگران بهبود زخم چه کسانی هستند؟

امیر جعفری – جواد عزتی – رعنا آزادی ور – سارا بهرامی – محسن تنابنده – الهه حصاری – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان ، عباس جمشیدی ، فرهاد ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم حاجیر آزاد ، منو چهره تهابا اله تبار – سارا حاتمی علی و پور و مهیاس پازوکی

با موضوع و تاریخچه این مجموعه

“من اینجا زمستان را دوست دارم. خوب نیست؟ – زیبا اما دشوار. آنها فقط برای زنده ماندن پنج هزار کیلومتر پرواز می کنند. در ابتدا بسیار ترسناک است ، اما آنها خانه خود را پیدا می کنند. – اگر به تاش برسند.” آنها می دانند که می رسند. “

لازم به ذکر است که علاوه بر زخم های سری جذاب و دیدنی Jeeran ، The Red Square ، هفت و Professional نیز در لیست پخش 1400 در بهار و تابستان قرار دارند که می توانید با دنبال کردن وب سایت Cole از سایت تاریخ انتشار و بارگیری نیز. لینک دانلود آنها برای مطلع شدن از اطلاعات در ادامه این مقاله سعی شده است لینک دانلود این آثار بررسی ، معرفی و ارائه شود.

دانلود سریال کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

2 – سریال اصلی در آستانه پخش / جیران

قطعاً حداقل تاکنون Jeeran را باید مهمترین سریال امسال بدانیم. جیران در واقع آخرین کار حسن فتحی است که بعد از سریال شهرزاد تصمیم به انجام آن گرفت. البته وی سال گذشته فیلم عشق مست را نیز که کار تاریخی درباره زندگی مولانا بود ، در ترکیه کارگردانی کرد.

چند هفته می شود که پروژه Jeeran پس از پیش تولید بسیار طولانی (به دلیل تمدید پروژه مست با عشق و اختلاف با تهیه کننده اثر) راه اندازی شده است. از آنجا که جیران مانند شهرزاد یک بنای تاریخی است و به مکانهایی با این سبک و سیاق احتیاج دارد ، انتظار می رود فیلمبرداری آن در شهر غزالی انجام شود.

و بازیگران سریال جیران

این مجموعه با بسیاری از ستارگان سینما از جمله امیر جعفری ، امیر حسین فتحی ، بابک حمیدیان ، بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاشا جمالی یکی از بزرگترین آثار در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. – رویا تیموریان – ستاره پسیانی – سمیرا حسن پور – غزل شاکری – مهدی پاکدل – نهال دشتی و هومن برق نورد. همانطور که مطمئناً می دانید ، امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، پریناز ایزدیار ، گلاره عباسی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، غزل شاکری ، نهال دشتی و هومن برق نورد نیز در سریال های شهرزاد حضور داشتند.

سریال Jeeran درباره چه موضوعی است؟

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ناصرالدین شاه است (با بازی بهرام رادان). داستان در زیر این پادشاه قاجار می گذرد که او عاشق همسایه خود می شود و …

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار ، سبک و سیاق او از بین رفته و آنچه مجاز است و حقیقت آمیخته است. سهم کشاورز کابوس و سهم تخت طاووس است. نقشه کریم خان برای پس گرفتن تاج سلطنت از ما مردم نادان کجاست؟ کجای شمشیر نادر است که انتقام ما را از خرابکاران می گیرد؟ کشور آشفته است و امیرکبیر در قبر خوابیده است. هر نامی رسوایی است و هر صلحی یک جنگ است. انسان به قبله جهان پناه می برد. او می خواهد قلعه ها پناهگاه او باشند. قلعه ای نیرومندتر از عشق برای انسان وجود ندارد. بگذارید همه فریاد بزنند: ای مردم! دیروز نزدیک تجریش ، پادشاه شما عاشق شد …

زمان پخش سریال Jeeran

می دانیم که شما واقعاً می خواهید از تاریخ اکران این سریال مطلع شوید و قطعاً بسیاری از بینندگان منتظر آن هستند. از آنجا که ضبط های جیران از نظر کار تاریخی و مکان های متعدد ، گریم ، صحنه نویسی و سایر ویژگی های مورد نیاز برای این نوع کار بسیار دشوار و طولانی است ، در حال حاضر نمی توان تاریخ دقیقی را تعیین کرد. اما زمان تقریبی قابل بیان از این پس 1400 برای تابستان است. در هر صورت ، با پیروی از وب سایت Cool Download ، مطمئناً به محض مشخص شدن تاریخ انتشار دقیق ، به شما اطلاع داده می شود. لینک زیر علاوه بر لینک دانلود اثر ، تیزرها ، کلیپ های پشت صحنه ، عکس ها و تصاویر و اخبار جدید از سری Jeeran را نیز به روز می کند.

پیوند حقوقی این کار:

دانلود سریال جیران

دانلود سریال کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

3 – محتمل ترین و قریب الوقوع ترین سریال آماده پخش / میدان سرخ

در میان مجموعه های برنامه ریزی شده برای نیمه اول سال 1400 ، Røde Plads احتمالاً در اولین فرصت پخش خواهد شد.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان از چند ماه پیش وارد سکوت خبری شده و اکنون در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی است.

در این مجموعه امیرحسین آرمان ، بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، آرمین رحیمیان به ایفای نقش پرداخته اند.

همکاری با فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ شد. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایشی خانگی را دارد ، پیش از این قطعات سریال های عاشقانه و مانکن ها را خوانده بود.

زمان پخش Røde Plads

با توجه به مجموعه روابط عمومی این مجموعه ، اولین قسمت از میدان سرخ قرار بود در ماه مه 1400 پخش شود. اما بعداً به دلیل برخی تصمیمات ، قسمت های اول سریال باید دوباره فیلمبرداری شوند و به همین دلیل است که پخش این اثر با کمی تأخیر همراه است. در واقع قرار است قسمت های اول سریال بار دیگر ساخته شود ، این بار به کارگردانی بهرام بهرامیان به دلیل برآورده نشدن انتظارات سرمایه گذار. این سریال در 26 قسمت و در 2 فصل پخش می شود. به این ترتیب میدان سرخ 3 کارگردان (ابراهیم ابراهیمیان ، نیما اقلیما و بهرام بهرامیان) را تجربه کرد

همچنین می توانید صفحه اینستاگرام و کانال بارگیری Telegram Cool را دنبال کنید تا از آخرین اخبار فیلم ها و سریال های جدید مطلع شوید.

لینک را دریافت کنید: سری مربع قرمز را بارگیری کنید

دانلود سریال کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

4 – حساس ترین سریال آماده برای Air / Seven

هفت سریال دیگری برای ارسال است که به گفته سازندگان ، این اثر در نیمه دوم ژوئن 1400 نیز ارسال می شود.

هفت سریال به تهیه کنندگی ، نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده از اواخر سال 1999 ساخته شده است. در سریال هفت 7 بازیگرانی مانند امیر جعفری ، بابک حمیدیان ، حدیث میر امینی ، رضا کیانیان ، علی مصفا ، مهدی هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین بیاتی ، نیکی کریمی ، هانیه توسلی حضور دارند بنابراین می توانیم شاهد بازیگران قوی و ستاره ای باشیم این کار.

لازم به ذکر است که “هفت” یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران ، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین گرفته شده است.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال هفت

دانلود سریال کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

5 – جنجالی ترین سریال در تابستان / حرفه ای

سریال حرفه ای سریال دیگری است که در حال فیلمبرداری است که در واقع اولین حضور سیروان خسروی در نقش بازیگر است و از این نظر جنجال های زیادی ایجاد خواهد کرد.

در این مجموعه علاوه بر وی ، سارا بهرامی ، ماهور الوند ، زانیار خسروی و علی مصفا نیز حضور دارند. او یک تهیه کننده حرفه ای با سعید خانی و همچنین نویسنده و کارگردان مصطفی تقی زاده است.

پیوند حقوقی: دانلود سریال های حرفه ای

منبع: وب سایت CoolDl.Net

دکمه بازگشت به بالا