فرهنگ و هنر

یک سریال حادثه ای جایگزین «نوار زرد ۲»

شبکه دو سیما در پایان فصل دوم سریال «روبان زرد» سری جدید سریال خارجی «تسکین کوه» را روی آنتن می برد.

به گزارش یومیر به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، سری جدید مجموعه «تسکین کوهستان» از امشب شنبه 30 بهمن ماه ساعت 1394 پخش می شود. ساعت 21:30 از شبکه دو سیما.

سری اول سریال امداد کوهستانی با نام اصلی Die Bergretter و نام لاتین Mountain Rescue محصول 2010 آلمان در بهمن 96 و خرداد 1378 از شبکه دو پخش شد و سری دوم در 9 قسمت پخش شد. از 4 تا 14 ژانویه در کانال 2. شد.

سری جدید این مجموعه رویدادها با موضوع امداد به کوشش برای تحویل برنامه برای شبکه دو سیما تهیه شده است. این سریال داستان جوانانی ماهر، با تجربه و ورزشکار را روایت می کند که کوهنوردان و کوهنوردان حرفه ای هستند که به عنوان امدادگر در مناطق کوهستانی فعالیت می کنند. شهر کوچک آنها یک شهر توریستی است که علاقه مندان به اسکی، کوهنوردی و کوهنوردی در آن سفر می کنند و در هر قسمت که حادثه ای برای گردشگران یا مردم محلی اتفاق می افتد، امدادگران با شجاعت و فداکاری جان مجروحان را نجات می دهند. زندگی خودشون اینجوری گم میشه و…

این سریال به کارگردانی دریک پینتکا، تهیه کنندگی کارولین مولر و با بازی دریک پینتکا، اکسل دی روچ، جورج پاپاواسیلیو، فلیکس هرزوژنرات و… در قسمت های 40 دقیقه ای ساخته شده است.

سری جدید «تسکین کوه» از شنبه 30 بهمن از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن در ساعت های 13:20، 21:10 و 16:20 خواهد بود. خلاصه هفتگی این سریال نیز پنجشنبه در ساعت ارسال می شود. 16.10.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا