عمومی

جوانان ماسک نمی‌زنند – یومیر

“متأسفانه ، جوانان و کودکان ماسک های کوچک تری دارند. نشان داده شده است كه اگر دو نفر در كنار یكدیگر باشند و ماسك نپوشند و یكی از آنها به Quaid-19 آلوده شود ، ویروس با سرفه یا عطسه در میلیون ها نفر در هوا پخش می شود و دیگری به احتمال زیاد فرد 95٪ آلوده است. “اما اگر آنها ماسک بپوشند ، خطر قرار گرفتن طرف مقابل به 1.5 درصد کاهش می یابد.”

به گزارش یومیر ، این روزنامه انجمن وی نوشت: “همزمان با موج اول تاج ، افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های اساسی به عنوان مهمترین گروه های آسیب پذیر شناخته شدند.” اکنون به نظر می رسد که تأکید شدید رسانه ها و کارشناسان بر روی افراد مسن که بیشتر به Corona توجه می کنند باعث شده است که کمتر مورد توجه جوانان قرار گیرد. همانطور که در مورد کودکان اتفاق افتاد ، تصور غلط مبنی بر اینکه Corona بر کودکان تأثیر نمی گذارد منجر به مراقبت مناسب از کودکان نمی شود و در نتیجه موج جدید Corona ، تعداد زیادی از افراد جوان و کودک هستند.

همانطور که کورونر به همشهری می گوید ، اگرچه کورونا ویروسی است که غیرقابل پیش بینی است و رفتار خود را تغییر می دهد ، اما مشکل دیگر این است که متأسفانه جوانان و کودکان کمتر از ماسک استفاده می کنند. نشان داده شده است كه اگر دو نفر در كنار یكدیگر باشند و ماسك نپوشند و یكی از آنها به Quaid-19 آلوده شود ، ویروس با سرفه یا عطسه در میلیون ها نفر در هوا پخش می شود و دیگری به احتمال زیاد فرد 95٪ آلوده است. اما اگر آنها ماسک بپوشند ، خطر جمع شدن طرف مقابل 1.5 درصد کاهش می یابد.

وی گفت: “لازم به ذکر است تا زمانی که ویروس در گلو و بینی فرد وجود داشته باشد ، ممکن است حامل یک ناقل بوده و در صورت تماس با دیگران به این بیماری آلوده شود.” “معمولاً گفته می شود كه كرونا دو یا سه هفته در بینی و گلو بماند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا