حوادث

جزئیات آتش‌سوزی سرکان پلدختر

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی نصیری امروز ۲۴ شهریورماه با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس‌های دریافتی از طریق مدیریت شرکت نفت سرکان و عوامل محلی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در حومه منتهی به چاه شماره یک سرکان (روستای جلگه)، پیگیری‌ها جهت مهار آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های فرماندار پلدختر و دستورات ابلاغی، امدادگران و آتش‌نشانان در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند.

معاون فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: نخستین اکیپ آتش‌نشانی شرکت نفت سرکان رأس ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه در محل مستقر شد و در پی پیگیری‌های بعدی از طریق ستاد بحران شهرستان ماشین آتش‌نشانی شهرداری پلدختر و دهیاری افرینه نیز رأس ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در محل آتش‌سوزی حاضر شدند.

نصیری اضافه کرد: علاوه بر این ماشین‌آلات آتش‌نشانی پشتیبان در واحد شرکت نفت تنگ فنی و شهرداری پلدختر و نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش جهت اعزام به محل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و آتش‌نشان بلافاصله با تجهیزات لازم عملیات مهار آتش را آغاز کردند، افزود: این آتش‌سوزی با تلاش امدادگران و آتش‌نشانان فداکار و خدوم رأس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به‌طور کامل مهار شد.

معاون فرماندار پلدختر ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما با توجه به وجود ادوات کشاورزی که در محل حادثه وجود داشت، خساراتی از قبیل سوختگی موتورآلات و لوله‌ها به کشاورزان وارد شد.

نصیری اظهار کرد: علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و از طریق نیروهای انتظامی حاضر در محل تحقیقات در حال انجام و قابل‌پیگیری است که در اسرع وقت اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد این حادثه فاقد عوامل انسانی باشد.

 

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا